hej de damer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

årk det noget tid siden ang p-pille stop

Hvor lang tid siden? Ved mig dengang jeg stoppede (puh det længe siden..) der MENER jeg der gik 6-12 måneder inden jeg fik en cyklus jeg kunne stole på.. Ej kan ikke huske det... Men det var deromkring.. mm det er så også 3½år siden nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Men hvis tingene ikke er som de skal være, så forstår jeg heller ikke hvorfor du forventer en graviditet i første hug??

Åh nej nu har jeg forklaret mig forkert

mener jeg er så bange for jeg ikke kan blive gravid.

altså min livmoder skal scannes eller ja jeg skal scannes for at se om det hele ser fint ud derinde pga nogle smerter jeg døjer med og har hele tiden baktiere i urin de undersøger og undersøger så er helt bange for jeg slet ikke dur til at være gravid mere fik jo først afvide idag a lægen de vil ha mig scannet

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Hvor lang tid siden? Ved mig dengang jeg stoppede (puh det længe siden..) der MENER jeg der gik 6-12 måneder inden jeg fik en cyklus jeg kunne stole på.. Ej kan ikke huske det... Men det var deromkring.. mm det er så også 3½år siden nu..

uhhh tog kun 1 p-pille eller 7 p-piller også stoppede jeg.. og det er 3 mdr nu :-) men vi brugte gummi efterfølgende p-pille stop

Anmeld

18. juni 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Åh nej nu har jeg forklaret mig forkert

mener jeg er så bange for jeg ikke kan blive gravid.

altså min livmoder skal scannes eller ja jeg skal scannes for at se om det hele ser fint ud derinde pga nogle smerter jeg døjer med og har hele tiden baktiere i urin de undersøger og undersøger så er helt bange for jeg slet ikke dur til at være gravid mere fik jo først afvide idag a lægen de vil ha mig scannet

Okay, så er jeg med.

Kan godt forstå din bekymring. Men har du ikke talt med din læge om at du ønsker graviditet?

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Okay, så er jeg med.

Kan godt forstå din bekymring. Men har du ikke talt med din læge om at du ønsker graviditet?

jo men han siger bare, bare rolig du er ung og det skal nok gå

jamen hvad så vis det ser helt skidt ud tænkte jeg jo

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

men min nervøsitet ligger jo i jeg skal scannes pga min livmodere har der været en del bøvl med så blev helt bange for om jeg overhovedet kunne blive gravid igen

Nå... ja ok, det kunne jeg jo ik vide. Læste kun dit første indlæg.  Hvad med at tale med din læge om det? Evt få henvisning til en gynækolog som ved lidt om det. 

Anmeld

18. juni 2013

**Ønskebabyen

jo men han siger bare, bare rolig du er ung og det skal nok gå

jamen hvad så vis det ser helt skidt ud tænkte jeg jo

Tror du skal tage det lidt med ro og se tiden an..

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Folin bruges til forebyggelse af fosterskader. De 3 mdr. er så man er sikker på at have folin nok i kroppen når man bliver gravid.  

Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde. Men to måneder er jo ikke så lang tid. 

Held og lykke med det 

HOV. . . .  

Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde.      

Den havde jeg ikke lige fanget, jeg propper dem godt nok i min mand men har ikke lige fanget at jeg også skulle spise dem        

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

HOV. . . .  

Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde.      

Den havde jeg ikke lige fanget, jeg propper dem godt nok i min mand men har ikke lige fanget at jeg også skulle spise dem        

jeg vil prøve 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Tror du skal tage det lidt med ro og se tiden an..

Det vil jeg også prøve 

men blev bare så trist ved lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.