Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne kvinder
Jeg har været igang på pb i 2 mdr snart har en søn i forvejen
og manden og jeg vil godt have nr 2 men har lidt problemer med at blive gravid denne gang
sidst var den der i første forsøg.
men nu prøver jeg at spise folinsyre tror jeg nok det hedder
det skulle hjælpe en til at blive hurtigere gravid og det skal spises en måned før planlagt graviditet
så nu håber jeg det virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej skønne kvinder Jeg har været igang på pb i 2 mdr snart har en søn i forvejen og manden og jeg vil godt have nr 2 men har lidt problemer med at blive gravid denne gang sidst var den der i første forsøg. men nu prøver jeg at spise folinsyre tror jeg nok det hedder det skulle hjælpe en til at blive hurtigere gravid og det skal spises en måned før planlagt graviditet så nu håber jeg det virker
o1Mutte skriver: Hej med dig.. Folinsyre hjælper ikke på fertiliteten.. Det anbefales at spise folinsyre 3 mdr før planlagt graviditet for at forebygge fosterskader.. Og to måneder er ikke ret lang tid at prøve i
Hej med dig.. Folinsyre hjælper ikke på fertiliteten.. Det anbefales at spise folinsyre 3 mdr før planlagt graviditet for at forebygge fosterskader.. Og to måneder er ikke ret lang tid at prøve i
Fik bare afvide på apotekt jeg skulle tage dem hver dag
også står der på dem hvis man planlægger at blive gravide
nej nu jeg forvirret
nej 2 mdr er ikke meget undrede mig bare for sidst var den der i første forsøg men denne gang vil min krop ikke som jeg vil
og min mens dn 2 sluttede allerede dn 5 og den skulle ha været til dn 9 cirka øjhhh men stadigvæk negative test bum bum.
men jeg håber det lykkedes for os på et tidspunkt
**Ønskebabyen skriver: Undskyld mit udtryk, men RO PÅ I har været igang i TO måneder.. Det skal nok komme..
Undskyld mit udtryk, men RO PÅ I har været igang i TO måneder.. Det skal nok komme..
Det helt ok dit udtryk ..
men har døjet rigtigt meget med mit underliv derfor jeg er så nervøs skal til scanninger pga tingene inden i ikke er som de skal altså livmoderen
Anonym skriver: Fik bare afvide på apotekt jeg skulle tage dem hver dag også står der på dem hvis man planlægger at blive gravide nej nu jeg forvirret nej 2 mdr er ikke meget undrede mig bare for sidst var den der i første forsøg men denne gang vil min krop ikke som jeg vil og min mens dn 2 sluttede allerede dn 5 og den skulle ha været til dn 9 cirka øjhhh men stadigvæk negative test bum bum. men jeg håber det lykkedes for os på et tidspunkt
Folin bruges til forebyggelse af fosterskader. De 3 mdr. er så man er sikker på at have folin nok i kroppen når man bliver gravid.
Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde. Men to måneder er jo ikke så lang tid.
Held og lykke med det
o1Mutte skriver: Ja du skal også tage dem fordi de forebygger at dit kommende barn bliver sygt.. Men du bliver ikke hurtigere gravid af at tage dem Hvis du lige er stoppet med p piller kan det være derfor din cyklus er uregelmæssig
Ja du skal også tage dem fordi de forebygger at dit kommende barn bliver sygt.. Men du bliver ikke hurtigere gravid af at tage dem Hvis du lige er stoppet med p piller kan det være derfor din cyklus er uregelmæssig
årk det noget tid siden ang p-pille stop
Anonym skriver: Det helt ok dit udtryk .. men har døjet rigtigt meget med mit underliv derfor jeg er så nervøs skal til scanninger pga tingene inden i ikke er som de skal altså livmoderen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Folin bruges til forebyggelse af fosterskader. De 3 mdr. er så man er sikker på at have folin nok i kroppen når man bliver gravid. Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde. Men to måneder er jo ikke så lang tid. Held og lykke med det
men min nervøsitet ligger jo i jeg skal scannes pga min livmodere har der været en del bøvl med så blev helt bange for om jeg overhovedet kunne blive gravid igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128