hej de damer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
20 svar
4 synes godt om
18. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

Jeg har været igang på pb i 2 mdr snart har en søn i forvejen

og manden og jeg vil godt have nr 2 men har lidt problemer med at blive gravid denne gang

sidst var den der i første forsøg.

men nu prøver jeg at spise folinsyre tror jeg nok det hedder

det skulle hjælpe en til at blive hurtigere gravid og det skal spises en måned før planlagt graviditet

så nu håber jeg det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

og manden og jeg vil godt have nr 2 men har lidt problemer med at blive gravid denne gang

det skulle hjælpe en til at blive hurtigere gravid og det skal spises en måned før planlagt graviditet

Hej med dig..

Folinsyre hjælper ikke på fertiliteten.. Det anbefales at spise folinsyre 3 mdr før planlagt graviditet for at forebygge fosterskader..

Og to måneder er ikke ret lang tid at prøve i

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Hej med dig..

Folinsyre hjælper ikke på fertiliteten.. Det anbefales at spise folinsyre 3 mdr før planlagt graviditet for at forebygge fosterskader..

Og to måneder er ikke ret lang tid at prøve i

Fik bare afvide på apotekt jeg skulle tage dem hver dag

også står der på dem hvis man planlægger at blive gravide 

nej nu jeg forvirret

nej 2 mdr er ikke meget undrede mig bare for sidst var den der i første forsøg men denne gang vil min krop ikke som jeg vil

og min mens dn 2 sluttede allerede dn 5 og den skulle ha været til dn 9 cirka øjhhh men stadigvæk negative test bum bum.

men jeg håber det lykkedes for os på et tidspunkt

Anmeld

18. juni 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Undskyld mit udtryk, men RO PÅ

I har været igang i TO måneder.. Det skal nok komme..

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld mit udtryk, men RO PÅ

I har været igang i TO måneder.. Det skal nok komme..

Det helt ok dit udtryk ..

men har døjet rigtigt meget med mit underliv derfor jeg er så nervøs skal til scanninger pga tingene inden i ikke er som de skal altså livmoderen

Anmeld

18. juni 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Fik bare afvide på apotekt jeg skulle tage dem hver dag

også står der på dem hvis man planlægger at blive gravide 

nej nu jeg forvirret

nej 2 mdr er ikke meget undrede mig bare for sidst var den der i første forsøg men denne gang vil min krop ikke som jeg vil

og min mens dn 2 sluttede allerede dn 5 og den skulle ha været til dn 9 cirka øjhhh men stadigvæk negative test bum bum.

men jeg håber det lykkedes for os på et tidspunkt

Ja du skal også tage dem fordi de forebygger at dit kommende barn bliver sygt.. Men du bliver ikke hurtigere gravid af at tage dem

Hvis du lige er stoppet med p piller kan det være derfor din cyklus er uregelmæssig

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Folin bruges til forebyggelse af fosterskader. De 3 mdr. er så man er sikker på at have folin nok i kroppen når man bliver gravid.  

Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde. Men to måneder er jo ikke så lang tid. 

Held og lykke med det 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ja du skal også tage dem fordi de forebygger at dit kommende barn bliver sygt.. Men du bliver ikke hurtigere gravid af at tage dem

Hvis du lige er stoppet med p piller kan det være derfor din cyklus er uregelmæssig

årk det noget tid siden ang p-pille stop

Anmeld

18. juni 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Det helt ok dit udtryk ..

men har døjet rigtigt meget med mit underliv derfor jeg er så nervøs skal til scanninger pga tingene inden i ikke er som de skal altså livmoderen

Okay.. Men hvis tingene ikke er som de skal være, så forstår jeg heller ikke hvorfor du forventer en graviditet i første hug??

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Folin bruges til forebyggelse af fosterskader. De 3 mdr. er så man er sikker på at have folin nok i kroppen når man bliver gravid.  

Du kan prøve med Zink, det skulle have sin virkning hos både mand og kvinde. Men to måneder er jo ikke så lang tid. 

Held og lykke med det 

men min nervøsitet ligger jo i jeg skal scannes pga min livmodere har der været en del bøvl med så blev helt bange for om jeg overhovedet kunne blive gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.