Kris89 skriver:
ja jeg arbejder i landbruget, og går og står hele dagen.
Det kan jeg også godt holde til, men max 4-5 timer. så chefen meldte ret hurtigt ud at han synes jeg skulle gå på halv tid, så jeg kunne blive ved længst muligt i stedet for at gå helt ned
så det er skønt med en chef der tænker lidt på mig (selvom det nok mest er for hans skyld han gør det
)
åh hvor træls - man kan sige det er heldigt nok at du så var arbejdsløs. Sys i hvert fald jeg har problemer med dårlig samvittighed overfor arbejdsgiver, når jeg videregiver selv de simpleste ting pga. baby.
er det ikke svært når du går hjemme, altså at vente...? pyh hvis ikke jeg havde halv tids job, et børneværelse der skulle males og have nyt gulv og ellers istandsættes, 10 heste og så et bryllup at koncentrere mig om i september tror jeg at jeg ville blive vanvittig af ventetiden 
Lyder til at være en rigtig god chef du har dig

måske ja han gør det til sin egen fordel men det kommer ihvertfald dig til gode.

jeg så selvfølgelig helst at jeg havde et arbejde, men held i uheld at jeg nu er arbejdsløs nu hvor jeg så så tidligt skulle sygemeldes ellers havde jeg virkelig også lidt af ekstrem dårlig samvittighed.
Jøsses jeg ville da få helt stress med alt det du skal Hehe

Åhh så lækkert med bryllup, flot gravid brud

må man have lov at gætte på datoen 7/9/13

Wow 10 heste, er det dine egne?? Jeg nøjes med halvanden pony Haha en fjordhest og en lille shetter hingst

men ellers altså normalt ville jeg kede med ihjel og ventetiden vilde føles som år, det skal sikkert også nok komme men indtil videre føler jeg virkeligt at tiden flyver forbi og jeg kan slet slet ikke følge med.
bruger en del tid på hestene og hunden , det som kroppen kan holde til. så er der lidt havearbejde og en masse veninder som har barsel lige nu som gerne vil hjælpe med at fordrive tiden.

og så jeg stor forbruger af baby.dk
Anmeld