2. jordemoderbesøg 22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ja jeg arbejder i landbruget, og går og står hele dagen.

Det kan jeg også godt holde til, men max 4-5 timer. så chefen meldte ret hurtigt ud at han synes jeg skulle gå på halv tid, så jeg kunne blive ved længst muligt i stedet for at gå helt ned så det er skønt med en chef der tænker lidt på mig (selvom det nok mest er for hans skyld han gør det )

åh hvor træls - man kan sige det er heldigt nok at du så var arbejdsløs. Sys i hvert fald jeg har problemer med dårlig samvittighed overfor arbejdsgiver, når jeg videregiver selv de simpleste ting pga. baby.

er det ikke svært når du går hjemme, altså at vente...? pyh hvis ikke jeg havde halv tids job, et børneværelse der skulle males og have nyt gulv og ellers istandsættes, 10 heste og så et bryllup at koncentrere mig om i september tror jeg at jeg ville blive vanvittig af ventetiden

Lyder til at være en rigtig god chef du har dig måske ja han gør det til sin egen fordel men det kommer ihvertfald dig til gode.

jeg så selvfølgelig helst at jeg havde et arbejde, men held i uheld at jeg nu er arbejdsløs nu hvor jeg så så tidligt skulle sygemeldes ellers havde jeg virkelig også lidt af ekstrem dårlig samvittighed.

Jøsses jeg ville da få helt stress med alt det du skal Hehe Åhh så lækkert med bryllup, flot gravid brud må man have lov at gætte på datoen 7/9/13
Wow 10 heste, er det dine egne?? Jeg nøjes med halvanden pony Haha en fjordhest og en lille shetter hingst
men ellers altså normalt ville jeg kede med ihjel og ventetiden vilde føles som år, det skal sikkert også nok komme men indtil videre føler jeg virkeligt at tiden flyver forbi og jeg kan slet slet ikke følge med.
bruger en del tid på hestene og hunden , det som kroppen kan holde til. så er der lidt havearbejde og en masse veninder som har barsel lige nu som gerne vil hjælpe med at fordrive tiden.

og så jeg stor forbruger af baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

B&J

sikke en drille baby den vil skisme ikke have sådan en der presser ned mod den hvad er det dog også for noget.

men hvor er det vidunderligt at er godt der inde

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Lyder til at være en rigtig god chef du har dig måske ja han gør det til sin egen fordel men det kommer ihvertfald dig til gode.

jeg så selvfølgelig helst at jeg havde et arbejde, men held i uheld at jeg nu er arbejdsløs nu hvor jeg så så tidligt skulle sygemeldes ellers havde jeg virkelig også lidt af ekstrem dårlig samvittighed.

Jøsses jeg ville da få helt stress med alt det du skal Hehe Åhh så lækkert med bryllup, flot gravid brud må man have lov at gætte på datoen 7/9/13
Wow 10 heste, er det dine egne?? Jeg nøjes med halvanden pony Haha en fjordhest og en lille shetter hingst
men ellers altså normalt ville jeg kede med ihjel og ventetiden vilde føles som år, det skal sikkert også nok komme men indtil videre føler jeg virkeligt at tiden flyver forbi og jeg kan slet slet ikke følge med.
bruger en del tid på hestene og hunden , det som kroppen kan holde til. så er der lidt havearbejde og en masse veninder som har barsel lige nu som gerne vil hjælpe med at fordrive tiden.

og så jeg stor forbruger af baby.dk

ja tilfældigvis 7-9-13 det var først da vi havde bestilt stedet det skulle holdes vi fandt ud af datoen - så det er lidt sjovt

ja er spændt på hvordan jeg kommer til at se ud med stor mave

Det er min tidligere arbejdsgiver der satte køerne ud og så købte han heste i stedet, så jeg ejer 1 islænder og så har han 10, men det er ene af ungheste, så jeg er den eneste der kan træne/ride dem - så det er nærmest mine egne

men det er islændere alle sammen, så det er så dejligt nemt - de kan stå stille ½ år uden man kan mærke det, for det er ikke blevet til meget træning det sidste år desværre

dejligt med veninder på barsel - har også en veninde på barsel, men sjovt nok kan jeg simpelthen ikke få passet ind at være sammen med hende jeg er virkelig dårlig til at "udnytte" min tid. det er ofte arbejde, sove og så når manden kommer hjem laver vi lidt herhjemme.

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

B&J skriver:

sikke en drille baby den vil skisme ikke have sådan en der presser ned mod den hvad er det dog også for noget.

men hvor er det vidunderligt at er godt der inde

og den har altid hadet det det er lidt sjovt...

købte sådan en hjertemonitor 12+ og har fint kunne finde hjertelyd, men aldrig særlig længe ad gangen, så flytter den sig bare... så jeg var nok klar over den ikke gad

men det er fantastisk, at den nærmest allerede har en mening om tingene

vild som sin far og stædig som sin mor - spænende kombi!!!

Anmeld

19. juni 2013

B&J

Kris89 skriver:

og den har altid hadet det det er lidt sjovt...

købte sådan en hjertemonitor 12+ og har fint kunne finde hjertelyd, men aldrig særlig længe ad gangen, så flytter den sig bare... så jeg var nok klar over den ikke gad

men det er fantastisk, at den nærmest allerede har en mening om tingene

vild som sin far og stædig som sin mor - spænende kombi!!!

jaaa det er dejligt når børn har en mening selv det er super sundt men de skal også lytte

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

B&J skriver:

jaaa det er dejligt når børn har en mening selv det er super sundt men de skal også lytte

der håber jeg den bliver som sin far - for ham kan jeg da styre endnu

straks værre hvis den ligner mig på det punkt HI HI

Anmeld

19. juni 2013

B&J

Kris89 skriver:

der håber jeg den bliver som sin far - for ham kan jeg da styre endnu

straks værre hvis den ligner mig på det punkt HI HI

hihiihihihi jaaa det bliver spænde

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ja tilfældigvis 7-9-13 det var først da vi havde bestilt stedet det skulle holdes vi fandt ud af datoen - så det er lidt sjovt

ja er spændt på hvordan jeg kommer til at se ud med stor mave

Det er min tidligere arbejdsgiver der satte køerne ud og så købte han heste i stedet, så jeg ejer 1 islænder og så har han 10, men det er ene af ungheste, så jeg er den eneste der kan træne/ride dem - så det er nærmest mine egne

men det er islændere alle sammen, så det er så dejligt nemt - de kan stå stille ½ år uden man kan mærke det, for det er ikke blevet til meget træning det sidste år desværre

dejligt med veninder på barsel - har også en veninde på barsel, men sjovt nok kan jeg simpelthen ikke få passet ind at være sammen med hende jeg er virkelig dårlig til at "udnytte" min tid. det er ofte arbejde, sove og så når manden kommer hjem laver vi lidt herhjemme.

Ak du har så rigeligt at rive i, og ja islænder er en rigtig god race som ikke kræver det helt store
jeg har ikke siddet på min siden efteråret pga ryggen og nu graviditeten/bækkenløsning. men det virker nu til han er meget tilfreds, går bare og hygger sig

det er svært at få det hele til at hænge sammen med tiden, og kan godt fornemme det svært med alle de ting du har igang

Skægt med datoen, den bliver hvertfald nem at huske og er sikker på du bliver rigtig flot med stor mave.

Skal du stå hvid brud

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ak du har så rigeligt at rive i, og ja islænder er en rigtig god race som ikke kræver det helt store
jeg har ikke siddet på min siden efteråret pga ryggen og nu graviditeten/bækkenløsning. men det virker nu til han er meget tilfreds, går bare og hygger sig

det er svært at få det hele til at hænge sammen med tiden, og kan godt fornemme det svært med alle de ting du har igang

Skægt med datoen, den bliver hvertfald nem at huske og er sikker på du bliver rigtig flot med stor mave.

Skal du stå hvid brud

det er ikke dem alle der sys det er træls at få fri.

ja håber manden kan huske datoen - kan han i hvert fald nu når folk spørg, men når det så hedder 7-9-14 er det ikke sikkert han kan huske det længere

tusind tak håber jeg også - ja det er hvid brud, havde jo drømt om sådan en tætsiddende super skøn flot en - men hvem kunne vide der ikke skulle mere end 1 forsøg til

var faktisk meningen vi skulle have været igang med behandling to mdr. tidligere, idag er jeg sådan set glad for det ikke blev

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

det er ikke dem alle der sys det er træls at få fri.

ja håber manden kan huske datoen - kan han i hvert fald nu når folk spørg, men når det så hedder 7-9-14 er det ikke sikkert han kan huske det længere

tusind tak håber jeg også - ja det er hvid brud, havde jo drømt om sådan en tætsiddende super skøn flot en - men hvem kunne vide der ikke skulle mere end 1 forsøg til

var faktisk meningen vi skulle have været igang med behandling to mdr. tidligere, idag er jeg sådan set glad for det ikke blev

Jeg er sikker på du bliver en rigtig smuk brud med mave på. synes efterhånden man kan se så mange flotte gravide brude
Ejjj ja det passer lidt bedre her end hvis du havde været 2 mdr længere henne måske. det var skæbnen at i skulle vente to mdr med at komme i behandling

Håber på der bliver lagt billeder op til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.