Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Maja88

LRJ skriver:

jo men er ikke færdig med dat få børn, og de mener os at jeg ung endnu :/

Hvad har det med alder at gøre.. jeg er blevet registreret som 22 årig.. men skulle lige have mine børn først..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

LRJ

Maja88 skriver:

Hvad har det med alder at gøre.. jeg er blevet registreret som 22 årig.. men skulle lige have mine børn først..

det fordi jeg søger over staten, så de bliver betalt.. og da jeg var inde og snakke med kirurg sagde han at han frarådede at jeg gjorde det før jeg havde fået alle de børn jeg ville, og var blevet ældre - da mine bryster stadig vokser :/

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

LRJ skriver:

det fordi jeg søger over staten, så de bliver betalt.. og da jeg var inde og snakke med kirurg sagde han at han frarådede at jeg gjorde det før jeg havde fået alle de børn jeg ville, og var blevet ældre - da mine bryster stadig vokser :/

Mit er også over staten

Anmeld

18. juni 2013

LRJ

Maja88 skriver:

Mit er også over staten

mine vokser stadig, det sidste 3 år ( siden jeg fik min datter) er jeg gået 5 skåle op, men det er hvad jeg fik af vide for 1 år siden ved kirurgen ..

Anmeld

19. juni 2013

Maja88

LRJ skriver:

mine vokser stadig, det sidste 3 år ( siden jeg fik min datter) er jeg gået 5 skåle op, men det er hvad jeg fik af vide for 1 år siden ved kirurgen ..

Wow hvor vildt

Anmeld

19. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LRJ skriver:

Nu har jeg desværre så store bryster at jeg ikke Kan finde en eneste Butik (indtil videre) der kan levere i min Større...

men da jeg havde mindre bryster købte jeg kun i Change eller fleur

Beklager TS for mit off topic svar.

Har du prøvet http://www.bravissimo.com/ ? Der køber jeg mine bh'er.
Jeg ved ikke, hvor du bor henne, men Butik Marian i Hammel i Østjylland har også bher i store størrelser

Anmeld

19. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil anbefale dig, at gå ind i en rigtig undertøjsforretning og blive målt, så du får den helt rigtige bh. Jeg køber rigtig meget i Change og det koster lidt mere, men det sidder bare perfekt.

Der er alt for mange kvinder som går med de forkerte størrelse som gør, at de får diverse genere.

http://www.bhguide.dk/bh-storrelser.html

Anmeld

19. juni 2013

LRJ

PT skriver:

Beklager TS for mit off topic svar.

Har du prøvet http://www.bravissimo.com/ ? Der køber jeg mine bh'er.
Jeg ved ikke, hvor du bor henne, men Butik Marian i Hammel i Østjylland har også bher i store størrelser

Har prøvet snart alle butikker, det er simpelhent for dyrt at få en butik til at hente dem hjem til mig, kan godt finde nogle få, men de er så konet at jeg aldrig i mit liv ville have dem på - plus at De steder jeg har fundet i Dk der laver L, da starter de fra 80 L og op, jeg Bruger mellem 70 og 75 L
Men har en bestemt side jeg handler fra når jeg skal bruge nye bh'er
men tak for link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.