Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

Pigent

Hej.

Jeg har svært ved at finde bher der sidder godt på mig. Jeg fandt for noget tid siden en basic model i hm som jeg har to af, men de er hvide og den ene af dem har jeg brugt noget mere end den anden og nu er den altså ikke så pæn mere. 
Så nu er jeg på jagt efter nogle nye.

Hvor køber i bher og hvilke mærker bruger? 

God dag til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

LRJ

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg har svært ved at finde bher der sidder godt på mig. Jeg fandt for noget tid siden en basic model i hm som jeg har to af, men de er hvide og den ene af dem har jeg brugt noget mere end den anden og nu er den altså ikke så pæn mere. 

Nu har jeg desværre så store bryster at jeg ikke Kan finde en eneste Butik (indtil videre) der kan levere i min Større...

men da jeg havde mindre bryster købte jeg kun i Change eller fleur

Anmeld

18. juni 2013

vitapigen

Calvin Klein passer bedst på mig siden jeg fik min datter. Synes ikke 400 kr er vanvittig dyrt for en god BH.

Anmeld

18. juni 2013

Bshizzle

Jeg har osse ekstremt ved at finde en rigtig BH der passer til mine små bryster..

Men kan finde nogle i H&M som sidder OK...

Jeg prøver så godt jeg kan at spare op til nye bryster, så jeg kan passe en ordenlig BH som sidder perfekt og flot.

Anmeld

18. juni 2013

Pigent

Tak for jeres svar

Jeg har svært ved at finde en der sidder godt, når den også skal passe rundt om og i skålen 

Anmeld

18. juni 2013

Kloster

Harsååå svært ed at finde bh'e der sidder ordentlgt. Har store bryster, men de hænger en del og ikke så meget fylde også alligevel.. Hvis jeg skulle have lavet noget ved mine bryster, skulle de være mindre. En B-C skål. Så ville jeg kunne passe alt...

Har før fundet tilbud i Triumph ell Femilet.

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

Change

Anmeld

18. juni 2013

Maja88

LRJ skriver:

Nu har jeg desværre så store bryster at jeg ikke Kan finde en eneste Butik (indtil videre) der kan levere i min Større...

men da jeg havde mindre bryster købte jeg kun i Change eller fleur

Ej bliver nysgerrig.. undskyld.. men bruger du over j og er de naturlige..

R jeg har da undret mig over hvor linse finder bher

Anmeld

18. juni 2013

B&J

nu har jeg godt nok et stort bryst men hunkemöller har bher i alle størrelser... og de sidder skam

Anmeld

18. juni 2013

Babydrøm

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg er glad for dem jeg har købt i Hunkemoller  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.