Kan man elske en mand som vil have abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

CaWi

Anonym skriver:

Når kæresten er imod graviditeten og mener den eneste måde man kan fortsætte parforholdet på, er ved at kvinden får en abort.....

Forsvinder der ikke nogle følelser?
Kan man få en abort for den andens skyld og så "bare" fortsætte forholdet som før?
Kan du elske en mand som hader det der vokser inde i din krop?

Da min kæreste og jeg havde været sammen i to mdr blev jeg gravid. Han sagde, at valgte jeg at beholde barnet, så ville jeg ikke se ham mere.
Det var selvfølgelig hårdt da jeg skulle have aborten foretaget, men det ændrede ikke på mine følelser for ham.
Jeg var dengang 22, han 20.

I dag har vi en søn på 13 mdr, som han i starten også ville have skulle være en abort. Men i dag er vi den lykkeligste familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

mulle85

Anonym skriver:

Når kæresten er imod graviditeten og mener den eneste måde man kan fortsætte parforholdet på, er ved at kvinden får en abort.....

Kan man få en abort for den andens skyld og så "bare" fortsætte forholdet som før?

jeg har prøvet det, havdeallerede mistet mange føelser for ham da jeg vågnede, tænkte de nok kom igen og jeg måske bare lige sku ovenpå min abort igen, 3 mdr efter måtte jeg dog erkende jeg ikke elskede men faktisk hadede alt ved ham, så gjorde det slut og hold da op en lettelse, var slet ikke ked af og undvære ham i mit liv, har aldrig fortrudt jeg afsluttede forholdet, kort efter fandt jeg jordens dejligste mand!

så nej jeg kunne ikke!

Anmeld

18. juni 2013

camillabz92

Blev gravid med min kæreste da jeg var 18 , han gav mig den valg mulighed at jeg kunne beholde barnet og så være alene om det , eller jeg kunne få det fjernet og stadigvæk være sammen med ham, skal siges at jeg lider af angst (som jeg har fuld kontrol over idag ) også vat jeg igang med et grundforløb så det gjorde mig ingen Ting for ville ikke kunne klare et barn der  

valgte at få det fjernet fordi jeg elsker min kæreste utrolig meget, sagde så også til ham at hvis jeg blev gravid igen så var det for at blive, det var han så også indforstået med . Og nu venter vi rn lille dreng her den 9:8

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg kunne ikke. tror mange følelser forsvinder bagefter medmindre man ønsker det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.