Til jer hvis børn bruger/har brugt str 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

StudPsyk

Pikku Myy skriver:

Jeg synes det er langt værre at skulle tage det ned igen. Og lægge det sammen. Der går altid lidt mere end et par dage, hvor der står en kæmpe bunke vasketøj et meget upraktisk sted, før jeg får mig taget sammen.

Det er du ikke ene om. Jeg laver også gerne samme show med det fra tørretumbleren. Det kan snildt stå til næste gang jeg skal vaske og skal bruge pladsen. Heldigvis er jeg sammen med min mor hver tirsdag, og synes det er hyggeligt at folde tøj, så den tørn tager hun gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Uha, jeg har jo lidt semi-OCD hvad den slags angår, så jeg har noteret i et skema hvor meget tøj de har af hver, også i de næste størrelser, og så er det meget specifikt inddelt i deres skuffer

Men jo. Og så er det jo ikke værre end at man kan købe mere, hvis det kniber. En undskyldning for at shoppe går man aldrig galt af.

Min søns tøj ligger også meget sirligt FARVEINDDELT - jeg skal jo være sikker på at det er det blå tøj, der bliver brugt, når det nu er en blå vask der skal vaskes næste gang Og jeg nyder det faktisk lidt ...

Anmeld

17. juni 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Det er du ikke ene om. Jeg laver også gerne samme show med det fra tørretumbleren. Det kan snildt stå til næste gang jeg skal vaske og skal bruge pladsen. Heldigvis er jeg sammen med min mor hver tirsdag, og synes det er hyggeligt at folde tøj, så den tørn tager hun gerne

Det kunne være vi skulle høre bestyrelsen om der ikke var råd til en vaskeservice. Vi kunne jo ansætte din mor hver tirsdag

Anmeld

17. juni 2013

Nemesis

Sara som nu bruger 92/98 har 8 par bukser hvoraf mindst et par er i bh.
6 par strømpebukser
6 bomuldsundertrøjer + 5 uld
10 bomuldstrusser + 6 uld
8 langærmede bluser
5 tshirts
6 par shorts/capribukser

5 kortærmede kjoler
2 langærmede kjoler
4 nederdele

5 par uldstrømper
utallige bomuldsstrømper - de fleste med kun en strømpe

dertil 3-4 små trøjer/boleroer

og så har jeg sikkert glemt noget....:-)

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Janne T. skriver:

Hvor meget tøj har i?
Vil lige så stille opbygge Roses garderobe i 98, og vil denne gang forsøge at være fornuftig Altså mine børn har bare ALT for meget tøj! SÅ kan det godt ske jeg handler billigt og handler brugt, meeeeen!
Jeg vil fx skyde på hun har nok i hvert fald 15 par bukser, 8 langærmede bodies, 15 kortærmede, 15 bluser. Ja ja, you get the picture

Men hvis nu man faktisk skal være realistisk, hvor meget vil i så sige de har brug for af hver, og hvilken type tøj? Hvis nu vi siger man vasker tøj 2 gange om ugen (vi har ikke egen vaskemaskine)

den store have nok 10 par bukser 15 trøjer, alt for mange strømper til at kunne tælles under tøj også et hav af, tshirt 10.

den yngste derimod tror jeg godt det hele kan blive dobblet op hvis ikke tredobblet , men er nok også lidt i grund af at han jo har fået hvad storebror havde, og når den store så har fået nyt har jeg nok også købt til lillemanden for at han ikke skulle føle sig snydt

Anmeld

17. juni 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Uha, jeg har jo lidt semi-OCD hvad den slags angår, så jeg har noteret i et skema hvor meget tøj de har af hver, også i de næste størrelser, og så er det meget specifikt inddelt i deres skuffer

Men jo. Og så er det jo ikke værre end at man kan købe mere, hvis det kniber. En undskyldning for at shoppe går man aldrig galt af.

Du må gerne lære mig, vi har rod og flere str blandet sammen pt og det vælter rundt med tøj som er småt, tilpas lidt stort, utroligt så stor forskel der er i str 92/98
Synes jeg kegler rundt i det

Anmeld

18. juni 2013

Lunae

Janne T. skriver:

Hvor meget tøj har i?
Vil lige så stille opbygge Roses garderobe i 98, og vil denne gang forsøge at være fornuftig Altså mine børn har bare ALT for meget tøj! SÅ kan det godt ske jeg handler billigt og handler brugt, meeeeen!
Jeg vil fx skyde på hun har nok i hvert fald 15 par bukser, 8 langærmede bodies, 15 kortærmede, 15 bluser. Ja ja, you get the picture

Men hvis nu man faktisk skal være realistisk, hvor meget vil i så sige de har brug for af hver, og hvilken type tøj? Hvis nu vi siger man vasker tøj 2 gange om ugen (vi har ikke egen vaskemaskine)

Camille har MASSER af tøj og må sige, at jo ældre hun er blevet, jo mere brug for det, har vi haft! Børnene kan ikke have det sae tøj på ti dage i træk (i hvert fald ikke Camille), da de er møgbeskidte, når de kommer hjem!

Til Camille har jeg nok ca:
20 par bukser
30 bluser
15 t-shirts
5 cardigans
10 par shorts
20 par strømpebukser/leggins
20 par underbukser
15 undertrøjer
20 par strømper
2 sæt regntøj
2 par gummistøvler
3 par sko
1 par sandaler
1 par crocs
1 sommerjakke
3 fleecejakker
Ja det var vidst det!

Vi har ingen bodyer, da hun stoppede med at bruge ble i januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.