Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chili skriver: Det sagde mange i min familien også til mig gennem hele min graviditet gjorde mig faktisk lidt ked.. For var ikke særlig stor, havde kun maven da jeg var højgravid.. Synes du er så smuk gravid
Det sagde mange i min familien også til mig gennem hele min graviditet gjorde mig faktisk lidt ked.. For var ikke særlig stor, havde kun maven da jeg var højgravid.. Synes du er så smuk gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smsh skriver: Du er sindsygt smuk, og ikke spor for stor!
Du er sindsygt smuk, og ikke spor for stor!
Albertsen92 skriver: Mange tak det er jeg rigtig glad for at høre! Det er altså træls med de kommentarer, nej sådan må vi ikke blive og de har hele livet prøvet at lære os at holde mund, hvis man ikke har noget pænt at sige
Mange tak det er jeg rigtig glad for at høre! Det er altså træls med de kommentarer, nej sådan må vi ikke blive og de har hele livet prøvet at lære os at holde mund, hvis man ikke har noget pænt at sige
Albertsen92 skriver: Så er jeg 20+3 med lillepigen, og kan ikke rigtig følge med mere. Puha der sker meget for tiden Og i går blev jeg spurgt om, hvor langt jeg var henne så ser jeg ikke bare tyk ud mere, jubiii..Dog fik jeg en dum kommentar fra min mor i dag. Hun sagde: du ender med at blive en lige så stor ko som jeg var Synes da ikke jeg er ekstraordinært stor?
Så er jeg 20+3 med lillepigen, og kan ikke rigtig følge med mere. Puha der sker meget for tiden Og i går blev jeg spurgt om, hvor langt jeg var henne så ser jeg ikke bare tyk ud mere, jubiii..Dog fik jeg en dum kommentar fra min mor i dag. Hun sagde: du ender med at blive en lige så stor ko som jeg var Synes da ikke jeg er ekstraordinært stor?
Flot babymave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128