20+3 med lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
13 svar
10 synes godt om
17. juni 2013

Albertsen92

Så er jeg 20+3 med lillepigen, og kan ikke rigtig følge med mere. Puha der sker meget for tiden

Og i går blev jeg spurgt om, hvor langt jeg var henne så ser jeg ikke bare tyk ud mere, jubiii..

Dog fik jeg en dum kommentar fra min mor i dag. Hun sagde: du ender med at blive en lige så stor ko som jeg var

Synes da ikke jeg er ekstraordinært stor?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Så er jeg 20+3 med lillepigen, og kan ikke rigtig følge med mere. Puha der sker meget for tiden

Og i går blev jeg spurgt om, hvor langt jeg var henne så ser jeg ikke bare tyk ud mere, jubiii..

Dog fik jeg en dum kommentar fra min mor i dag. Hun sagde: du ender med at blive en lige så stor ko som jeg var

Jaaa endelig halvvejs  

Du er overhovedet ikke voldsom stor, men lige tilpas. Rigtig flot baby hule! 

Jeg var samme størrelse som dig 20+ og jeg blev ikke voldsom stor, men der kan jo nå og ske meget

Anmeld

17. juni 2013

Albertsen92

Juliekp skriver:

Jaaa endelig halvvejs  

Du er overhovedet ikke voldsom stor, men lige tilpas. Rigtig flot baby hule! 

Jeg var samme størrelse som dig 20+ og jeg blev ikke voldsom stor, men der kan jo nå og ske meget

Ja det er skønt

Tak, det er jeg glad for at høre.
Håber heller ikke jeg bliver alt før kæmpe

Anmeld

17. juni 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Ja det er skønt

Tak, det er jeg glad for at høre.
Håber heller ikke jeg bliver alt før kæmpe

Det kan jo være du pludselig vokser derud af, men tror dog ikke du bliver kæmpe Du er jo ikke en specielt stor pige i forvejen..

Anmeld

17. juni 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Wow sikke en flot mave ej en træls kommentar at få fra sin mor sådan er min desværre også
var så stolt over kun at have taget 2,3 kg på her da jeg var halvvejs i lørdags og fik blot et svar "ja ja jeg tabte mig altså 2 kg da jeg ventede dig" mødre altså sådan må vi ikke blive

du kan være stolt over din pæne gravide krop og mave det klær dig rigtig godt

Anmeld

17. juni 2013

AnthonsMor

Albertsen92 skriver:

Sikke en flot mave!

Og træls kommentar fra din mor - jeg synes absolut ikke du er stor, hvis jeg skal sammenligne med mig selv, er du faktisk lille, så JEG har været en "stor ko" hihi

Men igen, smuk smuk smuk mave!

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Albertsen92 skriver:

Det sagde mange i min familien også til mig gennem hele min graviditet gjorde mig faktisk lidt ked.. For var ikke særlig stor, havde kun maven da jeg var højgravid..

Synes du er så smuk gravid

Anmeld

18. juni 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

Wow sikke en flot mave ej en træls kommentar at få fra sin mor sådan er min desværre også
var så stolt over kun at have taget 2,3 kg på her da jeg var halvvejs i lørdags og fik blot et svar "ja ja jeg tabte mig altså 2 kg da jeg ventede dig" mødre altså sådan må vi ikke blive

du kan være stolt over din pæne gravide krop og mave det klær dig rigtig godt

Mange tak det er jeg rigtig glad for at høre!

Det er altså træls med de kommentarer, nej sådan må vi ikke blive og de har hele livet prøvet at lære os at holde mund, hvis man ikke har noget pænt at sige

Anmeld

18. juni 2013

Sahara82

Albertsen92 skriver:

Du er sindsygt smuk, og ikke spor for stor! 

Anmeld

18. juni 2013

Albertsen92

Martsbaby skriver:

Sikke en flot mave!

Og træls kommentar fra din mor - jeg synes absolut ikke du er stor, hvis jeg skal sammenligne med mig selv, er du faktisk lille, så JEG har været en "stor ko" hihi

Men igen, smuk smuk smuk mave!

Jeg elsker gravide maver, så jeg synes ikke der er er nogen der ligner en stor ko, når de er gravide

Og mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.