Jeg fatter det ikke :-( sengerande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Nemesis

Monica P skriver:

Silkeborg  

ævvv er i nordsjælland!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Mother-love

Monica P skriver:

Hvordan filan kan et stykke skumgummi beklædt med stof koste så mange knaster, jeg sidder lige og skal finde en ny sengerand til vores lille Daniel når han kommer, og jøsses dem jeg tænker på de tykke lidt høje sengerande koster jo 600-700 kroner

det er sgu mange penge syntes jeg

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Ps der kan måske være lidt graviditets galde indblandet i denne tråd 

Jeg havde lige præcis de samme tanker da jeg skulle købe til Isabella. Så det blev en tynd en fra LEGO som jeg fandt på tilbud til 150 kr. Og den er super. Selvom den er tynd. Isabella brug den stadig og er 2 nu

Anmeld

17. juni 2013

Troldemommi

Nemesis skriver:

ævvv er i nordsjælland!

Jeg har lige tjekket din profil, det var ærgerligt men tak for tilbuddet 

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

Jeg synes også de er meget dyre, men min mor syede én til Daniel, og den håber jeg passer i den nye tremmeseng også 

Anmeld

17. juni 2013

Troldemommi

Nessie skriver:

Jeg synes også de er meget dyre, men min mor syede én til Daniel, og den håber jeg passer i den nye tremmeseng også 

min mor er også dygtig til at sy, men det er også dyrt at lave dem selv, tror bare jeg køber den jeg helst vil have og så betaler det den koster 

Anmeld

17. juni 2013

Rockertand

Monica P skriver:

Hvordan filan kan et stykke skumgummi beklædt med stof koste så mange knaster, jeg sidder lige og skal finde en ny sengerand til vores lille Daniel når han kommer, og jøsses dem jeg tænker på de tykke lidt høje sengerande koster jo 600-700 kroner

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Enig! Det er simpelthen optrækkeri.

Jeg har en kær veninde, der arbejder et sted, hvor de bruger rigtig meget skumgummi og andre materialer til nogle luksusprodukter til senge - og hun har da foreslået, at hun lige hurtigt maskinskærer, hvad jeg har behov for, og så kan jeg jo selv lave betrækket........fandens også, at jeg dumpede til symaskinekørekort ......

Anmeld

18. juni 2013

Troldemommi

Rockertand skriver:

Enig! Det er simpelthen optrækkeri.

Jeg har en kær veninde, der arbejder et sted, hvor de bruger rigtig meget skumgummi og andre materialer til nogle luksusprodukter til senge - og hun har da foreslået, at hun lige hurtigt maskinskærer, hvad jeg har behov for, og så kan jeg jo selv lave betrækket........fandens også, at jeg dumpede til symaskinekørekort ......

Jeg ville sige ja hvis jeg var dig, hvor svært kan det lige være

Monica 29+6

Anmeld

18. juni 2013

FruK

Jeg fatter det heller ikke - og sådan har jeg det med meget babyudstyr. 

Jeg har købt en tynd, neutral hvid sengerand i Ikea til 100 kr. Sådan en havde min søn også for 10 år siden, før nogen fandt på, at sengerande skulle være tykke, og den virker ganske fint. Og sengetøjet er kulørt, så hvid seng og sengerand passer mig fint. 

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Monica P skriver:

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Det er rigtig dyrt.... Men man skal bare lede de rigtige steder 

(undskyld kan ik finde ud af at lave linket blåt. Men hvis du kopierer det her, dukker der en masse tilbud op. Også på de helt tykke modeller)

http://www.babyshower.dk/group.asp?group=162

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Monica P skriver:

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

lav den selv det gjorde vi. købte noget godt skum og syede betræk og snipper på til at binde med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.