Jeg fatter det ikke :-( sengerande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
28 svar
27 synes godt om
17. juni 2013

Troldemommi

Hvordan filan kan et stykke skumgummi beklædt med stof koste så mange knaster, jeg sidder lige og skal finde en ny sengerand til vores lille Daniel når han kommer, og jøsses dem jeg tænker på de tykke lidt høje sengerande koster jo 600-700 kroner

det er sgu mange penge syntes jeg

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Ps der kan måske være lidt graviditets galde indblandet i denne tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

AnonymMor

Monica P skriver:

Hvordan filan kan et stykke skumgummi beklædt med stof koste så mange knaster, jeg sidder lige og skal finde en ny sengerand til vores lille Daniel når han kommer, og jøsses dem jeg tænker på de tykke lidt høje sengerande koster jo 600-700 kroner

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Ja det er fuldstændig sindssygt at de koster så meget 

Heldigvis har jeg en dejlig svigermor som har lavet en til lillepigen ankommer som er blevet mega fin  

du kan lige få et billede af den til lidt inspiration  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2013

StudPsyk

Monica P skriver:

hmm bare lidt brok

brok brok brok 

Monica 29+5 

Det er dyrt, ja, men det er faktisk også halvdyrt at lave dem selv, så et eller andet sted kan jeg godt forstå prisen, når der skal være fortjeneste på. Skumgummiet alene koster cirka 200, og hvis du skal have noget pænt stof, kan det hurtigt koste 100 kr. meteren, og du skal nok bruge i hvert fald 2-3 meter afhængigt af tykkelsen, så er vi allerede oppe i 400-500 kroner + arbejdstid. Man kan selvfølgelig vælge noget billigere stof, men det pæne af god kvalitet koster gerne

Anmeld

17. juni 2013

Muhmi

Rinepigen skriver:

Heldigvis har jeg en dejlig svigermor som har lavet en til lillepigen ankommer som er blevet mega fin  

Hvaaaa, kan hun bookes til sådan noget? Det ser da bare SUPER godt ud!

Anmeld

17. juni 2013

Troldemommi

Rinepigen skriver:

Hvor er den flot 

Anmeld

17. juni 2013

AnonymMor

Muhmi skriver:

Hvaaaa, kan hun bookes til sådan noget? Det ser da bare SUPER godt ud!

Haha  

men ja det er blevet så godt  Hun er mega dygtig til sådan noget selvom det var første gang hun har prøvet det  

hun kunne heller ikke strikke påstod hun men nu har vi skabet fyldt med hjemmestrikket trøjer,huer,sko,tæpper osv  

Anmeld

17. juni 2013

Troldemommi

Janne T. skriver:

Det er dyrt, ja, men det er faktisk også halvdyrt at lave dem selv, så et eller andet sted kan jeg godt forstå prisen, når der skal være fortjeneste på. Skumgummiet alene koster cirka 200, og hvis du skal have noget pænt stof, kan det hurtigt koste 100 kr. meteren, og du skal nok bruge i hvert fald 2-3 meter afhængigt af tykkelsen, så er vi allerede oppe i 400-500 kroner + arbejdstid. Man kan selvfølgelig vælge noget billigere stof, men det pæne af god kvalitet koster gerne

Puhha det er da dyrt, jeg ved jo godt hvad det ender med jeg går ned i babySam og køber den sødeste jeg kan finde og det er nok også den dyreste 

Anmeld

17. juni 2013

Nemesis

hvorhenne i landet er du?? for har en du kan købe billigt, men det er jo ikke lige at sende sådan nogle :-)

Anmeld

17. juni 2013

StudPsyk

Monica P skriver:

Puhha det er da dyrt, jeg ved jo godt hvad det ender med jeg går ned i babySam og køber den sødeste jeg kan finde og det er nok også den dyreste 

Meget! Min mor har syet sengerand til begge unger, og vi troede egentlig det ville blive billigt, men det løb alligevel op i nogle penge

Anmeld

17. juni 2013

Troldemommi

Nemesis skriver:

hvorhenne i landet er du?? for har en du kan købe billigt, men det er jo ikke lige at sende sådan nogle :-)

Silkeborg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.