Update på PB snak med manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
3 svar
8 synes godt om
17. juni 2013

Lookingforward

Halløj... 

Jeg skrev en tråd igår om det at være så ufatteligt skruk at det gør ondt i sjælen at se en ble, og tabuet mellem os som par, ikke at kunne snakke om det af frygt for udfaldet...
Men her til eftermiddag tog jeg sørme tyren ved hornene og lagde kortene på bordet!

Først blev X helt paf, han sagde at han slet ikke har haft tankerne i de baner grundet boligsituationen, økonomi og så det faktum at han har to børn fra et tidligere forhold, som stadig er ved at vænne sig til at være skilsmissebørn, trods det at det er over 2½år siden...
Jeg begyndte (selvfølgelig ) at vræle, og fortalte ham hvor ondt det har gjort på mig at gå alene med tankerne, hvor ondt det har gjort ikke at kunne dele det med ham, og så tanken om at det måske aldrig blev en situation hvor ham og jeg skulle være forældre sammen 
Jeg fortalte ham desuden at jeg ikke forventede en beslutning fra ham nu grundet omstændighederne, men at jeg står et sted nu hvor jeg følelsesmæssigt er SÅ klar til at blive MOR, og hvis han en dag nåede til den konklusion at han ikke ønsker flere børn, at så måtte vi hver vores vej for at blive lykkelige...
Han sagde så at han var glad for at vide hvilke tanker jeg går med, og glad for at jeg fik lettet mit hjerte, men at han også nu er ked af det, fordi han ved det er ham der er herre over om vores forhold skal ende eller fortsætte...

Det kan jeg selvfølgelig sagtens sætte mig ind i, men jeg kunne bare ikke holde det tilbage mere, og nu ved han hvor jeg står  Jeg kunne aldrig drømme om at trække noget ned over hovedet på ham, men jeg ved også at han ikke ville holde mig for nar hvis han i virkeligheden vidste nu hvad han ville, så der er håb endnu 

Han sagde han håber at hans manglende lyst til at snakke baby lige pt bunder i de andre faktorer som tidligere nævnt, og at han synes vi skal tage snakken igen når der er kommet ro på alt andet 

Er super super glad og lettet, endelig ved han hvor jeg står, jeg behøver ikke længere skjule min begejstring for babyer, graviditet og andet, og nu kan han gå og gumle lidt på det i fred!

Krydser alt hvad jeg kan for at vi sammen kan påbegynde PB når alt er på plads  

Måtte bare lige ud med min lettelse.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Miss-86

Hvor er det dejligt I fik snakket sammen om det 
Det er så vigtigt at snakke om tingene i et forhold.

Jeg  alt hvad jeg kan, for at I sammen kan påstarte PB på et tidspunkt.

Glæder mig til UP-DATE

Anmeld

19. juni 2013

Lookingforward

Miss-86 skriver:

Hvor er det dejligt I fik snakket sammen om det 
Det er så vigtigt at snakke om tingene i et forhold.

Jeg  alt hvad jeg kan, for at I sammen kan påstarte PB på et tidspunkt.

Glæder mig til UP-DATE

Tak!

Forhåbentlig positiv update! 

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

Lookingforward skriver:

Tak!

Forhåbentlig positiv update! 

JAAA forhåbentlig positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.