Til jer der har født FØR uge 39...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Mettefpigen

Havde ingen tegn, fik bare plukveer en aften og de blev kraftigere og kraftigere..... :-) fødte 38+1...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Det lyder da ikke særlig godt :/ Tror du ikke du skal give fødegangen et kald?

jo måske, men jeg tror lige jeg giver det til imorgen, og hvis det enten er det samme eller værre så må jeg lige ringe og høre hvad det kan skyldes

Anmeld

17. juni 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

jo måske, men jeg tror lige jeg giver det til imorgen, og hvis det enten er det samme eller værre så må jeg lige ringe og høre hvad det kan skyldes

Det lyder som en god ide, for det er da lige tidligt nok!!

Anmeld

17. juni 2013

Masig

Melanie Bjerre skriver:

Hold da op, det lyder dejligt nemt, kan du evt beskrive den der ondt i maven ?

Ja det gik helt problemfrit 

Jamen sådan lidt a la mens smerter men alligevel ikke helt... Lidt svært at forklare, jeg vidste bare at noget var i gærde, at det ikke helt føltes som det plejede... Havde haft mange smerter i mave og ryg under graviditeten, men lige de her var bare anderledes.....

Anmeld

19. juni 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg fødte 38+1 og havde ikke rigtig nogen tegn i ugen op til. Nogle dage inden havde jeg 2 dage med diarré, som jeg senere har læst, at flere gravide har haft inden fødslen, men om det var et egentligt tegn, ved jeg ikke.

Selve den dag jeg fødte, fik jeg fra starten kun så svage veer, at jeg var sikker på, at det kun var plukveer, da jeg ikke havde haft dem tidligere i min graviditet. De tog dog til i styrke og hyppighed, så jeg til sidst var klar over, at det var rigtige veer. Herefter gik der så 2 timer til mit vand gik og derefter yderligere 2 timer til vores datter kom til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.