Til jer der har født FØR uge 39...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
14 svar
4 synes godt om
17. juni 2013

Melanie Bjerre

Heej tøser

jeg ville lige høre jer om hvilke "tegn"  i havde ugen op til i fødte før uge 39, bare sådan hvis i kan huske det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Pinkrose

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

jeg ville lige høre jer om hvilke "tegn"  i havde ugen op til i fødte før uge 39, bare sådan hvis i kan huske det  

Jeg fødte i uge 37 , og havde mange stærke pluk veer, og en nat gik vandet bare

Anmeld

17. juni 2013

Masig

Heej tøser

Ikke rigtigt nogen i ugen op til (udover plukveer, men dem havde jeg MANGE af hele graviditeten igennem), men det hele startede mandag efter en tur hos fysio. Jeg fik ondt i maven på sådan en underlig måde jeg ikke havde haft tidligere. Natten til tirsdag røg slimproppen, tirsdag formiddag begyndte de uregelmæssige veer, natten til onsdag begyndte jeg at småbløde (tegnblødning) lidt og blødte så rigtig meget i løbet af onsdagen. Kl 18 ca tog vi på fg, og vores søn er født kl 23.59 onsdag d. 18. Juli i uge 37+2 

Anmeld

17. juni 2013

B&J

havde slet ingen tegn,

mit vand gik og først dagen 1 marts fik lagt stikpille og fik jeg gjord ind til den 3 marts hvor veerne kom som et lyn hihiihhi og fødte først 4marts...

Anmeld

17. juni 2013

Melanie Bjerre

Masig skriver:

Ikke rigtigt nogen i ugen op til (udover plukveer, men dem havde jeg MANGE af hele graviditeten igennem), men det hele startede mandag efter en tur hos fysio. Jeg fik ondt i maven på sådan en underlig måde jeg ikke havde haft tidligere. Natten til tirsdag røg slimproppen, tirsdag formiddag begyndte de uregelmæssige veer, natten til onsdag begyndte jeg at småbløde (tegnblødning) lidt og blødte så rigtig meget i løbet af onsdagen. Kl 18 ca tog vi på fg, og vores søn er født kl 23.59 onsdag d. 18. Juli i uge 37+2 

Hold da op, det lyder dejligt nemt, kan du evt beskrive den der ondt i maven ?

Anmeld

17. juni 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Tror du da at du er ved at gå i fødsel? 

Anmeld

17. juni 2013

Krussedulle

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Ingen tegn overhovedet

Vandet gik ret spontant, ca en halv time efter vi havde haft sex

Anmeld

17. juni 2013

LilleMie

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Min datter blev født 37+3.

Jeg havde slet ingen tegn op til og jeg forventede faktisk, at jeg skulle gå over tid (da min mor havde gjort det ved min bror og jeg). 

Vandet gik da jeg skulle op for at tisse kl. 7, veerne begyndte ca. 45 min efter og ca. 7 timer senere havde jeg min datter i armene  En meget surrealistisk oplevelse, da jeg slet ikke var forbedredt på at skulle blive mor så tidligt, men det var en fantastisk fødsel, som jeg håber på at gentage næste gang 

Anmeld

17. juni 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Tror du da at du er ved at gå i fødsel? 

Jeg ved det ikke, det er lidt derfor jeg spørge, jeg har igår og idag haft mens lignende smerter, de er taget til løbet af efter middagen, og deformer de er taget til har jeg bare haft plukkeve på plukkeve, liiidt underligt !!

Anmeld

17. juni 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Jeg ved det ikke, det er lidt derfor jeg spørge, jeg har igår og idag haft mens lignende smerter, de er taget til løbet af efter middagen, og deformer de er taget til har jeg bare haft plukkeve på plukkeve, liiidt underligt !!

Det lyder da ikke særlig godt :/ Tror du ikke du skal give fødegangen et kald?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.