Hjælp - shapeup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

bøllen

Chili skriver:

Ja det giver mening

Hm, jeg har ikke selv brugt det med opskrifter, men hvis nu du har skrevet opskriften, må der vel være et sted hvor du kan skrive hvor mange gram eller lign du har spist? Som hvis du går ind og søger på almindelige madprodukter, fx gulerod, så skriver man jo 200g fx

Det kan jeg nemlig ikke hitte ud af. Kan se den skriver 1 portion , og taster jeg ind at jeg har spist en portion er det begge rugbrød ( men måske jeg bare ikke gør det rigtigt ) er som sagt en SKOVL til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Chili

bøllen skriver:

Det kan jeg nemlig ikke hitte ud af. Kan se den skriver 1 portion , og taster jeg ind at jeg har spist en portion er det begge rugbrød ( men måske jeg bare ikke gør det rigtigt ) er som sagt en SKOVL til det.

Jeg har desværre ikke haft guld, så har slet ikke set hvordan det ser ud

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Chili skriver:

Jeg har desværre ikke haft guld, så har slet ikke set hvordan det ser ud

Syntes nu heller ikke jeg kan få øje på hvad der skulle være anderledes .. Ser ud som før

Anmeld

17. juni 2013

Chili

bøllen skriver:

Syntes nu heller ikke jeg kan få øje på hvad der skulle være anderledes .. Ser ud som før

Har slet ikke brugt det søgte altid bare på råvarer

Anmeld

17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

forskellen er at man i guldversionen kan lave ligeså mange opskrifter man vil, og tilføje alle de ting man vil til favoritlisten. og man kan kopiere fra dagen før.

i gratisappen, kan man kun gemme et par opskrifter og kun have 20 ting i farvoritlisten. og der er vist også nogen begrænsninger med mål på kroppen og den slags

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

forskellen er at man i guldversionen kan lave ligeså mange opskrifter man vil, og tilføje alle de ting man vil til favoritlisten. og man kan kopiere fra dagen før.

i gratisappen, kan man kun gemme et par opskrifter og kun have 20 ting i farvoritlisten. og der er vist også nogen begrænsninger med mål på kroppen og den slags

Ok tak for svar  Kan slet ikke finde ud af de ting så nok derfor jeg ikke ser en forskel er bestemt ikke " teknisk " anlagt.

det med opskrifter syntes jeg ikke fungere  Kan ikke finde fidusen i det . Troede man kunne taste de i  ingredienser ind man brugte, og så taste de antal gram man spiste . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.