Hjælp - shapeup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
15 svar
1 synes godt om
17. juni 2013

bøllen

Nogen der bruger denne app og kan hjælpe mig 

jeg er begyndt at bruge denne og det fungere fint MEN MEN da jeg bager det meste af det brød vi bruger selv, giver det mig lidt problemer.

Ville frygtelig gerne taste det korrekt ind men idet jeg bager selv, er det svært.

ved man kan taste opskrifter ind MEN kan ski ikke finde ud af at gøre det korrekt.

Det samme med nye aktiviteter 

indrømmer blankt jeg er en SKOVL til sådan noget.

så HJÆLP..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Chili

bøllen skriver:

Nogen der bruger denne app og kan hjælpe mig 

jeg er begyndt at bruge denne og det fungere fint MEN MEN da jeg bager det meste af det brød vi bruger selv, giver det mig lidt problemer.

Ville frygtelig gerne taste det korrekt ind men idet jeg bager selv, er det svært.

ved man kan taste opskrifter ind MEN kan ski ikke finde ud af at gøre det korrekt.

Det samme med nye aktiviteter 

indrømmer blankt jeg er en SKOVL til sådan noget.

så HJÆLP..... 

Jeg ved ikke helt med opskrifterne, men ved man skal have Pro versioner for at have mere end 1 opskrift, og det tager altså tid hvis man skal sidde hver gang og skrive opskriften!

Har også brugt den, men korte træt i det

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Jeg ved ikke helt med opskrifterne, men ved man skal have Pro versioner for at have mere end 1 opskrift, og det tager altså tid hvis man skal sidde hver gang og skrive opskriften!

Har også brugt den, men korte træt i det

Nå ok , jeg har købt guld version ( hedder det mon  det ? ) men kan ikke finde fordelene ved det 

kørte træt i at taste ind eller i selv app'en

Anmeld

17. juni 2013

Chili

bøllen skriver:

Nå ok , jeg har købt guld version ( hedder det mon  det ? ) men kan ikke finde fordelene ved det 

kørte træt i at taste ind eller i selv app'en

Det er nol Pro versioner, guld (;

Men hvis du går ind og trykker på mad også fx morgenmad, så står der lidt længere nede "måltider og opskrifter" prøv der.

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Og du kan også kopier fra foregående dag

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Chili skriver:

Det er nol Pro versioner, guld (;

Men hvis du går ind og trykker på mad også fx morgenmad, så står der lidt længere nede "måltider og opskrifter" prøv der.

Fik ikke fat i det første du mente

Ja har fundet stedet , men kan ikke gøre det rigtigt. Aghh måske heller ikke til at forklare på skrift. Jeg har f.eks taste rugbrød i ( som jeg bager selv ) har tastet alle ingredienserne ind. Men spiser jo ikke 2 hele rugbrød, og kan ikke finde ud af hvordan jeg får den til at beregne 1 skive.

Giver det mening

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Chili skriver:

Og du kan også kopier fra foregående dag

det ved jeg

Anmeld

17. juni 2013

Chili

bøllen skriver:

Fik ikke fat i det første du mente

Ja har fundet stedet , men kan ikke gøre det rigtigt. Aghh måske heller ikke til at forklare på skrift. Jeg har f.eks taste rugbrød i ( som jeg bager selv ) har tastet alle ingredienserne ind. Men spiser jo ikke 2 hele rugbrød, og kan ikke finde ud af hvordan jeg får den til at beregne 1 skive.

Giver det mening

Ja det giver mening

Hm, jeg har ikke selv brugt det med opskrifter, men hvis nu du har skrevet opskriften, må der vel være et sted hvor du kan skrive hvor mange gram eller lign du har spist? Som hvis du går ind og søger på almindelige madprodukter, fx gulerod, så skriver man jo 200g fx

Anmeld

17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor mange skiver får du af et rugbrød? Hvis du får 10 skiver, så kan du bare dividere alle mængderne i din opskrift med 10 så får du kcal  pr skive i stedet for.

du kan også skrive st du har spist 0.1 rugbrød (1 tiendedel af et helt brød)

håber det giver mening

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hvor mange skiver får du af et rugbrød? Hvis du får 10 skiver, så kan du bare dividere alle mængderne i din opskrift med 10 så får du kcal  pr skive i stedet for.

du kan også skrive st du har spist 0.1 rugbrød (1 tiendedel af et helt brød)

håber det giver mening

Jeg var faktisk ved netop det du skriver

Men tænkte der måske var en anden udvej. For ville man nu taste opskrifter ind er det jo ikke til så ? eller

Det var nemmere hvis man kunne taste ind, at man havde spist XXX antal G som med de andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.