Hjælp til tasken (endnu en tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Synes din liste ser god og udførlig ud
Men jeg ville mene, at der mangler en vigtig ting: kamera!
Selvfølgelig kan I have et super kamera i mobilen, men jeg ville have et digitalt (eller spejlrefleks) med også, så jeg var helt sikker på ikke at løbe tør for strøm

Det eneste kamera vi har, er det i vores mobiler - det er heldigvis udmærket kameraer Har desværre ikke råd til spejlreflekskamera

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

emmagirl skriver:

Jeg har været i gang med at lave en liste over det, jeg skal have med til sygehuset - vil I kigge den igennem og se om jeg mangler noget? Eller om noget er fuldstændig overflødigt? Jeg har kigget andre lister fra andre hjemmesider og sådan noget - men, hvis I lige har to minutter til at lade øjnene rulle henover listen, vil jeg blive glaaaad 

Tøj til ham (str. 50 og 56):
- hue
- strømpebukser
- bodys (lang- og kortærmet)
- heldragt
- strømper
- hjemmefutter

Tøj til mig:
- ammebh
- ammetoppe
- undertøj
- bløde bukser
- hyggesokker
- klipklappere

Andet:
- bleer
- vådservietter
- tæppe
- voksipose
- stofbleer
- babydyne
- sutteklud/bamse
- bind 
- ammeindlæg
- blødt toiletpapir
- mobiloplader+mobil+telefonliste
- snacks (frugt, kakaobrikker, tørret frugt, kiks/müslibar etc)
- tandbørste+tandpasta
- deodorant
- shampoo
- elastikker+spænder
- mascara
- læbepomade
- vandrejournal
- pung
- håndklæde
- t-shirt til kæresten
- høretelefoner

Fin liste, men hvis jeg skulle ændre lidt i den så ville jeg 

Lade disse ting blive hjemme:

Strømepebukser (ville jeg ikke bruge til en helt lille ny)

Voksipose

Høretelefoner

Begrænse antal stofbleer. 

På Rigshospitalet hvor jeg fødte, skulle vi selv have dyne og tøj til den lille med, men vi havde blot et par strikket tæpper i uld med til hjemturen. Ammepuder er ikke nødvendige, da de har puder til opstarten. Ammebh ville jeg måske ikke tage med, men ellers en tætsiddende ammetop.  

Jeg tror også det er lidt forskelligt, alt efter om man ligger på barselsgang eller barselshotel. Og hvor længe man er der. Men hvis i ikke har langt hjem, kan manden måske hente lidt flere ting, hvis behovet skulle opstå. 

Anmeld

18. juni 2013

L&V

Jeg ville ta en ammepude med eller få dem til at lære dig at ligge ned når du ammer.. Det ka være bøvlet med puder osv og det kræver os lidt at finde ud af hvordan det hele ska ligge syntes jeg

Anmeld

18. juni 2013

banana3

Månsson skriver:

Jeg ville ta en ammepude med eller få dem til at lære dig at ligge ned når du ammer.. Det ka være bøvlet med puder osv og det kræver os lidt at finde ud af hvordan det hele ska ligge syntes jeg

Jeg har gået at tænkt meget på om det mon er noget man tager med! Det vil jeg helt sikkert gøre nu så

Anmeld

18. juni 2013

L&V

banana3 skriver:

Jeg har gået at tænkt meget på om det mon er noget man tager med! Det vil jeg helt sikkert gøre nu så

Jeg havde den ik med første gang og nøj hvor var det bare røv besværligt..Så røg puden væk og da vi kom hjem vidste jeg ik helt hvordan det hele ski ligge for det var optimalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.