emmagirl skriver:
Jeg har været i gang med at lave en liste over det, jeg skal have med til sygehuset - vil I kigge den igennem og se om jeg mangler noget? Eller om noget er fuldstændig overflødigt? Jeg har kigget andre lister fra andre hjemmesider og sådan noget - men, hvis I lige har to minutter til at lade øjnene rulle henover listen, vil jeg blive glaaaad 

Tøj til ham (str. 50 og 56):
- hue
- strømpebukser
- bodys (lang- og kortærmet)
- heldragt
- strømper
- hjemmefutter
Tøj til mig:
- ammebh
- ammetoppe
- undertøj
- bløde bukser
- hyggesokker
- klipklappere
Andet:
- bleer
- vådservietter
- tæppe
- voksipose
- stofbleer
- babydyne
- sutteklud/bamse
- bind
- ammeindlæg
- blødt toiletpapir
- mobiloplader+mobil+telefonliste
- snacks (frugt, kakaobrikker, tørret frugt, kiks/müslibar etc)
- tandbørste+tandpasta
- deodorant
- shampoo
- elastikker+spænder
- mascara
- læbepomade
- vandrejournal
- pung
- håndklæde
- t-shirt til kæresten
- høretelefoner

Rød = overflødigt
(i mine øjne
)
Tøj til ham (str. 50 og 56): - hue - strømpebukser - bodys (lang- og kortærmet) - heldragt - strømper - hjemmefutter
Tøj til mig: - ammebh - ammetoppe - undertøj - bløde bukser - hyggesokker - klipklappere
Andet: - bleer - vådservietter - tæppe - voksipose - stofbleer - babydyne - sutteklud/bamse - bind - ammeindlæg - blødt toiletpapir - mobiloplader+mobil+telefonliste - snacks (frugt, kakaobrikker, tørret frugt, kiks/müslibar etc) - tandbørste+tandpasta - deodorant - shampoo - elastikker+spænder - mascara - læbepomade - vandrejournal - pung - håndklæde - t-shirt til kæresten - høretelefoner
Nu ved jeg ikke hvor du skal føde - men på Hvidovre Hospital har de f.eks. bleer, skumklude og stofbleer.
Voksipose er i mine øjne unødvendig - baby er svøbt i sin dyne stort set hele tiden + husk årstiden.

Herhjemme har jeg lige fundet lidt frem til vores taske - det eneste er dyne + lift, to langærmede body'er str. 50+56, en lille hue, et par strømper, en sut, sutteflaske og bamse.