Han er gal på den flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

_-Kathrine-_

Taco78 skriver:

Er der nogen særlig grund til, at han får Nutramigen nu? Jeg spørger fordi, man jo plejer at sige, at man kun skal give de der 'allergivenlige' mme indtil de 4 mdr - derefter har det inden effekt. Så måske kunne du prøve at give ham alm mme

Ja, han har mælkeallergi, så han kaster desværre op af alt det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

kekp

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg er stoppet med at amme min 5,5 mdr gamle søn her i weekenden..
Og det har ikke været nemt.
Hver gang han skal have noget at spise, skriger han, og det kan vare alt mellem 2 og 20 minutter. Og han er sulten... For det er også selvom der er gået 4 timer efter sidste måltid.

Jeg bliver selv enormt ked af det, når måltidet skal være på den måde.
Jeg presser ham ikke, vi holder mange pauser...
Faren kan ikke få lov til at gi, så bliver han endnu mere gal..

Har I nogle gode råd eller solstrålehistorier? Går det over?

P.s dette er ikke en debat om hvorfor jeg er stoppet med at amme, blot for at få gode råd fra andre der har stået i samme situation

Sådan en periode havde min søn også da han var på nogenlunde samme alder. Det gik over af sig selv efter en uges tid. 

Han ville ikke have flasken men ville til gengæld gerne have grød. Så jeg puttede lidt mere mme i grøden og som sagt efter en uges tid var det overstået og han var igen rigtig glad for sin flaske 

Anmeld

17. juni 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
_-Kathrine-_ skriver:

Øv ja, så er det jo ikke så meget andet at gøre Jeg har desværre ikke selv nogen råd, andet end ikke at presse ham - lad ham bestemme selv, så skal det nok komme

/ Taco78 

Anmeld

17. juni 2013

_-Kathrine-_

kekp skriver:

Sådan en periode havde min søn også da han var på nogenlunde samme alder. Det gik over af sig selv efter en uges tid. 

Han ville ikke have flasken men ville til gengæld gerne have grød. Så jeg puttede lidt mere mme i grøden og som sagt efter en uges tid var det overstået og han var igen rigtig glad for sin flaske 

Tak for dit svar - dejligt med gode historier
Det løfter humøret og håbet

Anmeld

17. juni 2013

kekp

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for dit svar - dejligt med gode historier
Det løfter humøret og håbet

De er bare nogle små stædige basser nogle gange  Med deres egne meninger om tingene. Er sikker på at han nok skal begynde at spise igen, ellers kontakt sp hvis det ikke bliver bedre 

Anmeld

17. juni 2013

_-Kathrine-_

Taco78 skriver:

Øv ja, så er det jo ikke så meget andet at gøre Jeg har desværre ikke selv nogen råd, andet end ikke at presse ham - lad ham bestemme selv, så skal det nok komme

Nej, desværre!
Håber han snart bliver glad for den, for det slet ikke til at holde ud
Prøver også at undgå at presse på, men det er svært når han har arvet sin mors stædighed

Anmeld

17. juni 2013

_-Kathrine-_

kekp skriver:

De er bare nogle små stædige basser nogle gange  Med deres egne meninger om tingene. Er sikker på at han nok skal begynde at spise igen, ellers kontakt sp hvis det ikke bliver bedre 

Helt vildt - han har det dog ikke fra fremmede
Hun ringer til mig i løbet af dagen, så håber hun kan give mig lidt ro...

Anmeld

17. juni 2013

gonefishing

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for dit svar - det lettede lidt
Han er nemlig en stædig kamel og mener også at han bestemmer hvornår han skal spise, men er bange for at han så ikke får det han skal.
Samtidig er det jo også svært at presse noget i ham, hvis han ikke er sulten... Det bryder vi andre os heller ikke om...

Jeg kan tydeligt huske for frustreret jeg var, jeg var totalt græde færdig fordi min datter kun tog 100ml ind 3 gange om dagen. Man tænker tit at det er ens skyld, at man jo må gøre noget forkert og om de nu ikke vokser mere men de skal nok klare det de små. Min datter er i hvert fald 2,5 og i godt stand på ca 15 kg idag

Anmeld

17. juni 2013

Hullabullabulla

_-Kathrine-_ skriver:

Prøv pepticate i stedet den skulle smage bedre

Anmeld

17. juni 2013

_-Kathrine-_

Britt88 skriver:

Prøv pepticate i stedet den skulle smage bedre

Tak for svar - det vil jeg prøve, hvis han ikke bliver gladere for den i løbet af et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.