Overtro - Til dem der ikke tog barnevognen hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Nemesis

jeg havde min barnevogn stående hjemme i 2 mdr eller noget...

Hvad har du egentlig tænkt dig at gøre med nr. 2 så?? placere barnevognen hos din mor igen for så ER den jo allerede hjemme?!

så nej har ingen problemer med overtro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

gonefishing

tankai skriver:

Jeg er så heldig, at jeg skal have min søsters datter på weekend i næste måned.. Hun er 4½ måned på det tidspunkt..

Vi har selv barnevogn, men den står hos mine svigerforældre, pga. overtro (min mor har smittet mig).. 

Ville i tage barnevognen hjem og bruge? 

Det skal lige siges, at min søster bor næsten 130km herfra, og den lille dyt vi har lånt på tidspunktet ikke rigtigt har plads til hendes barnevogn..

Vi har haft barnevognen hjemme flere måneder før termin både med nr 1 og nr 2. Der er ikke sket noget altså jo.... min datter har altid sovet igennem og græder kun når hun slår sig altså ingen skade sket

Anmeld

17. juni 2013

FrkZier

tankai skriver:

Jeg er så heldig, at jeg skal have min søsters datter på weekend i næste måned.. Hun er 4½ måned på det tidspunkt..

Vi har selv barnevogn, men den står hos mine svigerforældre, pga. overtro (min mor har smittet mig).. 

Ville i tage barnevognen hjem og bruge? 

Det skal lige siges, at min søster bor næsten 130km herfra, og den lille dyt vi har lånt på tidspunktet ikke rigtigt har plads til hendes barnevogn..

nej det ville jeg ikke

der er jeg egoistisk nok til at synes min baby skal være den første til at bruge sin barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.