Fucking stop... Er så frustreret på min krop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Viventerjer

ønskebarn74 skriver:

Så stopper blødningen helt.. Weeeeee.. Tænker vi...

Men nej nu er DET LORT BEGYNDT IGEN... 

Hvornår får jeg lov at nyde min graviditet, shoppe til de små og bare glæde mig.... Aaaaaaaaarrrrrrrrggggggghhhhhh er så vred og ked at det..... 

Jeg blødte 3 gange i starten af min graviditeten.. Det ikke rart, og slet ikke noget man forbinder med en graviditet.. jeg blev skannet og havde en blødning ved livmoderhalsen.. Jeg endte med at, få Cyklokapron som fik det til at stoppe.. Efterfølgende har jeg oplevet at, have lidt brunligt udflåd, som de ikke har vidst hvad kom fra ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

ønskebørn74

Viventerjer skriver:

Jeg blødte 3 gange i starten af min graviditeten.. Det ikke rart, og slet ikke noget man forbinder med en graviditet.. jeg blev skannet og havde en blødning ved livmoderhalsen.. Jeg endte med at, få Cyklokapron som fik det til at stoppe.. Efterfølgende har jeg oplevet at, have lidt brunligt udflåd, som de ikke har vidst hvad kom fra ..

blødte du over længere el. Kortere tid? I hvilke uger?

ved mig mig er det startet og helt stoppet 3-4 gange nu på kun lidt over en uge.. 

Anmeld

16. juni 2013

VIPpigen

Nu må det fisme snart stoppe... Jeg blødte også under min graviditet, kom til en scanning som bare var sådan en "når du har tid og lyst-scanning" den anden, 5 dage før NF, var akut på Kolding sygehus fordi jeg blødte frisk og kraftigt... Begge gange var baby okay, og slet ikke samarbejdsvillig... I dag har jeg en stor banditt på 2 1/2...

De må stoppe med at hoppe rundt og lave blødninger... Så hellere bruge blæren som hoppepude (gjorde min, er du vimmer jeg skulle tisse konstant)

Glæder mig til lykkelig opdatering i morgen.

Anmeld

17. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Så stopper blødningen helt.. Weeeeee.. Tænker vi...

Men nej nu er DET LORT BEGYNDT IGEN... 

Hvornår får jeg lov at nyde min graviditet, shoppe til de små og bare glæde mig.... Aaaaaaaaarrrrrrrrggggggghhhhhh er så vred og ked at det..... 

Det var dog utroligt. Håber inderligt på godt nyt i morgen.  

Anmeld

17. juni 2013

NovemberBaby2013

Håber det snart stopper! Men bare de har det godt og du ikke har ondt eller lign. er det jo altid godt

Anmeld

17. juni 2013

Moma

Kan godt forstå, at du er bange for at miste. Håber du snart får en rolig graviditet!

Håber det bedste for jer i morgen

Kram herfra

Anmeld

17. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er sikker på, at bøllerne har det godt når I skal se dem senere i dag   

Hvad tid skal du scannes? glæder mig til positivt update senere

Anmeld

17. juni 2013

DreamChild

Ihhh altså syntes godt nok de er stride de små. Glæder mig til en dejlig positiv update senere i dag

Hvad kl skal du til NF?

Anmeld

17. juni 2013

Trinebaby

Har sådan tænkt på dig i dag hvordan gik skanningen ?

Anmeld

17. juni 2013

Viventerjer

ønskebarn74 skriver:

blødte du over længere el. Kortere tid? I hvilke uger?

ved mig mig er det startet og helt stoppet 3-4 gange nu på kun lidt over en uge.. 

Det var en periode på omkring 2 uger, over 3 gange og mener det var omkring kl. 7-8. Uge. Jeg blødte frisk blod, som jeg kunne mærke komme ligesom hvis man kan mærke sin mens. Er på vej ud .. Jeg skyndte mig på toilet hver gang og kunne så tøre en stor portion blod, med papiret .. Resten af dagen, ebbede det ud i brunligt/lysebrunt udflåd .. Dette skete 3 gange .. Er 23+4 idag med tvillingerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.