Fucking stop... Er så frustreret på min krop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
21 svar
5 synes godt om
16. juni 2013

ønskebørn74

Så stopper blødningen helt.. Weeeeee.. Tænker vi...

Men nej nu er DET LORT BEGYNDT IGEN... 

Hvornår får jeg lov at nyde min graviditet, shoppe til de små og bare glæde mig.... Aaaaaaaaarrrrrrrrggggggghhhhhh er så vred og ked at det..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Hvornår får jeg lov at nyde min graviditet, shoppe til de små og bare glæde mig.... Aaaaaaaaarrrrrrrrggggggghhhhhh er så vred og ked at det..... 

Kan virkelig godt forstå dig!! Det bare ikke fair i skal være så ramt hele tiden!! Håber de små bøller snart stopper med at drille deres forældre så du kan få lidt ro

Anmeld

16. juni 2013

K&S

ønskebarn74 skriver:

for gode nyheder til NF i morgen!

(p.s. - min svigerinde blødte også gennem næsten hele hendes graviditet og jeg har den skønneste lille nevø nu)

Anmeld

16. juni 2013

ønskebørn74

K&S skriver:

for gode nyheder til NF i morgen!

(p.s. - min svigerinde blødte også gennem næsten hele hendes graviditet og jeg har den skønneste lille nevø nu)

Måtte hun også være sengeliigende? Bliver idiot af det.. 

Anmeld

16. juni 2013

K&S

ønskebarn74 skriver:

Måtte hun også være sengeliigende? Bliver idiot af det.. 

Nej, men hun måtte have kontorarbejde og færre timer (hun er sygeplejerske) og måtte til slut i graviditeten lade sig sygemelde helt...

Anmeld

16. juni 2013

esioul

ønskebarn74 skriver:

Der er simpelthen ingen retfærdighed til søde. Tanker til dig

Anmeld

16. juni 2013

HHC88

Øv Hver gang jeg ser du laver et indlæg, når jeg at tænke "Åh nej".. Har været lidt med på en lurer og kan se hvor meget i har været igennem.  Krydser fingre for at alt går som det skal

Anmeld

16. juni 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Øv øv nej, håber det blot er fordi bøllerne driller og de har det super fint derinde.
Du har nok hørt det mange gange men prøv at lade tankerne slappe af så du ikke gemmer alt vreden og frustrationen inden i, det tror jeg personligt ikke er sundt for kroppen og de små.
Men kan slet ikke sætte mig ind i angsten, smerterne og frygten så det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort.

Jeg krydser ihvertfald alt jeg kan og glæder mig til nf i morgen er overstået og høre at de små har det godt.

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Hvor er det ikke retfærdigt, er det meget og frisk, så kan de da ikke blive ved at afvise dig, så må de give den scanning. I har kæmpet så længe, fandme så! Det hjælper jo intet di går og stresser og bekymrer dig konstant

Anmeld

16. juni 2013

Leonora

Søde dig - det er et helved at du ikke får lov at nyde din graviditet.
Jeg håber at lægerne i morgen kan give dig en forklaring og at begge bøller viser den flotteste nakkefold

Tænker på dig i morgen

Kram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.