Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malliebooh skriver: Jeg er 33+1 med vores første barn og for lidt over en uge siden begyndte jeg at få mælk i brysterne. Min kæreste giver udtryk for at han synes det er ulækkert og jeg står tilbage sådan lidt "" .. Det er klart at det er fordi han førhen jo har forbundet dem med sex, men altså nu er det jo ikke længere kun det de skal bruges til.. Jeg står tilbage meget uforstående blandt andet fordi han altså arbejder med køer??? Hvad sagde jeres til det?? Er det bare mig der tager det for nært?
Jeg er 33+1 med vores første barn og for lidt over en uge siden begyndte jeg at få mælk i brysterne.
Min kæreste giver udtryk for at han synes det er ulækkert og jeg står tilbage sådan lidt "" .. Det er klart at det er fordi han førhen jo har forbundet dem med sex, men altså nu er det jo ikke længere kun det de skal bruges til..
Jeg står tilbage meget uforstående blandt andet fordi han altså arbejder med køer???
Hvad sagde jeres til det?? Er det bare mig der tager det for nært?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
simone_jacobsen skriver: SLAP AF ..... Min kæreste syntes også bare at det var og klamt!! Efter bassen kom til verdens, og jeg ammer, syntes han at det er HELT normalt og kan sagtens skælde mellem mad og sexsymbol Det har jo kun været deres indtil nu, hvor de har kunne gøre lige hvad de ville, så de kan jo gode grunde ikke forstille sig, at de kan bruges til andet
SLAP AF ..... Min kæreste syntes også bare at det var og klamt!! Efter bassen kom til verdens, og jeg ammer, syntes han at det er HELT normalt og kan sagtens skælde mellem mad og sexsymbol Det har jo kun været deres indtil nu, hvor de har kunne gøre lige hvad de ville, så de kan jo gode grunde ikke forstille sig, at de kan bruges til andet
Pyh, så er det ikke kun min kæreste der er lidt skør
pcoramt skriver: Min kæreste er fascineret af det.. Den ene dag tog han fat og trykkede, og regnede åbenbart med en stråle som en ko :p han blev dog lidt skuffet da det ikke var sådan rigtig Hvidt og da der ikke var super meget tryk på
Min kæreste er fascineret af det.. Den ene dag tog han fat og trykkede, og regnede åbenbart med en stråle som en ko :p han blev dog lidt skuffet da det ikke var sådan rigtig Hvidt og da der ikke var super meget tryk på
Ved mig er der også kun tale om små dråber og lidt pletter i bh'en.. men det lyder nu sjovt at han forsøgte hehe
malliebooh skriver: Ved mig er der også kun tale om små dråber og lidt pletter i bh'en.. men det lyder nu sjovt at han forsøgte hehe
pcoramt skriver: Det er skide sjovt hans kammerat spurgte om han måtte få noget i kaffen når de er født.. Tror nu ikke han har nogen ide om hvor dårligt det smager :p
Det er skide sjovt hans kammerat spurgte om han måtte få noget i kaffen når de er født.. Tror nu ikke han har nogen ide om hvor dårligt det smager :p
Haha! Tror sgu næsten jeg havde ladet ham prøve
Jeg ville nu ikke tage det så tungt, herregud, hvis jeres største problem er, at han har sagt mælk i patterne er ulækkert så har I det godt Og du skal da ikke sammenligne dig selv med køerne - han forbinder jo dine bryster med intimitet og sex - det gør han forhåbentlig ikke med køernes yver
Anyway, min kæreste tog det fint nok... Han kunne drille lidt og sige til Aya; "gør plads" eller; "træk et nummer, jeg havde dem først"
Men han kunne ikke klare at se mig malke ud der sagde han selv at han synes det var for malkeko-agtigt ... En dag kom han ind i soveværelset mens jeg ordnede det og han skyndte sig ud med nødråbet; Aaaargh, mine øjne brænder
hautecouture skriver: Jeg ville nu ikke tage det så tungt, herregud, hvis jeres største problem er, at han har sagt mælk i patterne er ulækkert så har I det godt Og du skal da ikke sammenligne dig selv med køerne - han forbinder jo dine bryster med intimitet og sex - det gør han forhåbentlig ikke med køernes yver Anyway, min kæreste tog det fint nok... Han kunne drille lidt og sige til Aya; "gør plads" eller; "træk et nummer, jeg havde dem først" Men han kunne ikke klare at se mig malke ud der sagde han selv at han synes det var for malkeko-agtigt ... En dag kom han ind i soveværelset mens jeg ordnede det og han skyndte sig ud med nødråbet; Aaaargh, mine øjne brænder
Ja altså det er jo rigtigt nok, men føler lidt at når han siger det er ulækkert.. Så føler jeg mig også selv ulækker for jeg er jo både blevet tykkere og så er jeg utæt! Men ja, det er nok hormoner
Men det med at sammenligne med køer - det klarer han nu ellers fint selv.. Er da både blevet kaldt Maren og så siger han at han ikke længere behøver slå græsset for jeg kan jo bare spise det Han er lidt streng engang i mellem, men lige præcis dét tager jeg ikke så tungt for han siger det med et smil.. men når han siger alvorligt at han synes det er ulækkert, så bliver jeg lidt sådan ..
Haha, flækkede af grin over din kæreste.. Hvor skørt altså
Min kæreste synes det er helt naturligt. Det får ham ikke op af stolen. Hverken positivt eller negativt.
At synes det er direkte klamt synes jeg virker lidt umodent. Det er en reaktion jeg ville forvente fra en dreng i en skoleklasse.
RGN skriver: Min kæreste synes det er helt naturligt. Det får ham ikke op af stolen. Hverken positivt eller negativt. At synes det er direkte klamt synes jeg virker lidt umodent. Det er en reaktion jeg ville forvente fra en dreng i en skoleklasse.
Jaa det ville jeg nok også tænke, men håber på at det bare er fordi han skal vænne sig til at dele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128