Hvad siger/sagde jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
24 svar
10 synes godt om
16. juni 2013

malliebooh

Jeg er 33+1 med vores første barn og for lidt over en uge siden begyndte jeg at få mælk i brysterne. 

Min kæreste giver udtryk for at han synes det er ulækkert og jeg står tilbage sådan lidt "" .. Det er klart at det er fordi han førhen jo har forbundet dem med sex, men altså nu er det jo ikke længere kun det de skal bruges til..

Jeg står tilbage meget uforstående blandt andet fordi han altså arbejder med køer??? 

Hvad sagde jeres til det?? Er det bare mig der tager det for nært?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

FrkZier

Jeg er 33+1 med vores første barn og for lidt over en uge siden begyndte jeg at få mælk i brysterne. 

Min kæreste giver udtryk for at han synes det er ulækkert og jeg står tilbage sådan lidt "" .. Det er klart at det er fordi han førhen jo har forbundet dem med sex, men altså nu er det jo ikke længere kun det de skal bruges til..

Jeg står tilbage meget uforstående blandt andet fordi han altså arbejder med køer??? 

min kæreste synes det er SÅ fedt at jeg har mælk i brysterne, han er dybt dybt facineret af det!
-synes din kæreste er voldsomt sippet, jeg var sgu blevet ked hvis A havde haft det som din kæreste!

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

FrkZier skriver:

min kæreste synes det er SÅ fedt at jeg har mælk i brysterne, han er dybt dybt facineret af det!
-synes din kæreste er voldsomt sippet, jeg var sgu blevet ked hvis A havde haft det som din kæreste!

Jeg synes også det virker vildt underligt at han siger sådan, nu især når hans hverdag går ud på at køerne skal malkes :O 

Måske har han bare ikke tænkt over det og så er det lige pludselig kommet... 

Anmeld

16. juni 2013

FrkZier

malliebooh skriver:

Jeg synes også det virker vildt underligt at han siger sådan, nu især når hans hverdag går ud på at køerne skal malkes :O 

Måske har han bare ikke tænkt over det og så er det lige pludselig kommet... 

jeg kan slet ikke sætte mig ind i at han har det sådan - altså.. hvordan havde han forestillet sig du skulle kunne amme jeres barn uden mælk i patterne? (hvis du skal amme vel og mærke)

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

FrkZier skriver:

jeg kan slet ikke sætte mig ind i at han har det sådan - altså.. hvordan havde han forestillet sig du skulle kunne amme jeres barn uden mælk i patterne? (hvis du skal amme vel og mærke)

Jeg aner seriøst ikke hvilken fantasi-verden han har rendt rundt i 

Jo det var planen  Håber at det bare er noget han lige skal vænne sig til, at det bl.a. ikke længere kun er til "hyggestunder" de skal bruges 

Anmeld

16. juni 2013

Stivdie

malliebooh skriver:

HiJeg er 33+1 med vores første barn og for lidt over en uge siden begyndte jeg at få mælk i brysterne. 

Hihi, min kæreste glæder sig helt vildt til det sker!
Han har alskens idéer til, hvad han så vil bruge dem til, å tror hans skuffelse bliver, når han finder ud af, at de bliver ømme, så jeg nok ikke vil være så frisk på at dele smagsprøver ud til ham, skyde til måls med modermælk, langskydning, etc. Hvad han mv ellers kunne finde på at more sig over

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

Stivdie skriver:

Han har alskens idéer til, hvad han så vil bruge dem til, å tror hans skuffelse bliver, når han finder ud af, at de bliver ømme, så jeg nok ikke vil være så frisk på at dele smagsprøver ud til ham, skyde til måls med modermælk, langskydning, etc. Hvad han mv ellers kunne finde på at more sig over

Hvis da så bare min kæreste også kunne sige lidt sjovt om det

Anmeld

16. juni 2013

FrkZier

Stivdie skriver:

men jeg kan lige love dig for at de kan skyde langt

Anmeld

16. juni 2013

Anonym8827

Hm, tror du ikke det er fordi han skal indstille sig på at hans "legetøj" bliver lavet om til en levekilde og nu skal tages alvorligt.

Men ville da også blive øv hvis han mente det var blevet et yver, og ikke kunne nydes mere. Der kommer vel en tid hvor han igen kan lyste om dem som før

Har ikke erfaring om det, men kan godt sætte mig ind i det tror jeg

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

Mitallerstørsteønske skriver:

Hm, tror du ikke det er fordi han skal indstille sig på at hans "legetøj" bliver lavet om til en levekilde og nu skal tages alvorligt.

Men ville da også blive øv hvis han mente det var blevet et yver, og ikke kunne nydes mere. Der kommer vel en tid hvor han igen kan lyste om dem som før

Har ikke erfaring om det, men kan godt sætte mig ind i det tror jeg

Jo altså, jeg håber at det "bare" er dét  

Så tænker jeg også lidt sådan at han da i det mindste kunne holde den udtalelse for sig selv eller evt. komme med en ordentlig begrundelse til hvorfor han mener det er ulækkert 

Men han tænker nok også at nu kan han ikke lege med dem på samme måde mere men det er jo så heller ikke noget der står på fra nu og resten af mine dage - heldigvis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.