0 sex i 16 dage !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er snart ved at gå ud af mig selv, manden og jeg har ikke haft sex i 16 dage og det skyldes at jeg har haft min mens og er først stoppet med at bløde i torsdags, og fredag pillede og kysset manden heftig men vi var til familie fødselsdag og jeg tog hjem før ham men den lille og han kom først hjem kl 8 lørdag morgen og hele lørdag gjord han det sammen men jeg faldt i søvn på sofaen. Nu kommer jeg bare til at tænke på HVORNÅR SKAL VI HAR SEX?

det lyder nok ikke som noget stort problem men når man er van til at ha sex næsten vær dag.

Angrib ham og knald ham hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

gonefishing

Moderator skriver:

Vær venlig at holde tonen  ts havde måske bare brug for at komme ud med sin frustration. Det kender vi jo alle sammen til  

Er det ikke et sted hvor man må sige sine meninger? jeg kan ikke se at nogen har svinet nogen til her, men vi må da godt synes det er et underligt indlæg...

Jeg har da set værre indlæg hvor det har taget Jer flere dage før I greb ind

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Angrib ham og knald ham hårdt.

Haha ja jeg har også lige sagt til ham at han kan lade op

Anmeld

16. juni 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
Flodkilling skriver:

Er det ikke et sted hvor man må sige sine meninger? jeg kan ikke se at nogen har svinet nogen til her, men vi må da godt synes det er et underligt indlæg...

Jeg har da set værre indlæg hvor det har taget Jer flere dage før I greb ind

Det er tilladt at sige sine meninger, men det er ikke i orden at blive personlige på den måde. Jeg ville personligt selv blive ked af det hvis jeg fik et sådant svar når jeg bare havde skrevet noget hvor jeg havde brug for at få lettet hjertet. 

Anmeld

16. juni 2013

gonefishing

Moderator skriver:

Det er tilladt at sige sine meninger, men det er ikke i orden at blive personlige på den måde. Jeg ville personligt selv blive ked af det hvis jeg fik et sådant svar når jeg bare havde skrevet noget hvor jeg havde brug for at få lettet hjertet. 

hvilket svar snakker vi om? for jeg må indrømme at jeg ikke helt forstå

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er snart ved at gå ud af mig selv, manden og jeg har ikke haft sex i 16 dage og det skyldes at jeg har haft min mens og er først stoppet med at bløde i torsdags, og fredag pillede og kysset manden heftig men vi var til familie fødselsdag og jeg tog hjem før ham men den lille og han kom først hjem kl 8 lørdag morgen og hele lørdag gjord han det sammen men jeg faldt i søvn på sofaen. Nu kommer jeg bare til at tænke på HVORNÅR SKAL VI HAR SEX?

det lyder nok ikke som noget stort problem men når man er van til at ha sex næsten vær dag.

haha sorry men den der kende rjeg altså godt

du må hive fat i ham i aften og sige " nu er det nu" og så er den bare ikke længere

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

haha sorry men den der kende rjeg altså godt

du må hive fat i ham i aften og sige " nu er det nu" og så er den bare ikke længere

Det gør jeg også og så han skal ikke komme og sig at han ikke har lyst for det ved jeg han har hehe

Anmeld

16. juni 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvilket svar snakker vi om? for jeg må indrømme at jeg ikke helt forstå

Det er den generelle toneudvikling i tråden og ikke noget specifikt. 

Anmeld

16. juni 2013

MyLove E

Moderator skriver:

Det er den generelle toneudvikling i tråden og ikke noget specifikt. 

Et stort problem med tekst er jo at man ikke kan læse "trykkende" og folks tone. Derfor kan det nemt blive misforstået. Og det er det hvis lidt fra alle sider her.

Til ts: Når baby sover hopper du bare på ham:-D:-D

Anmeld

16. juni 2013

baby012

når barnet sover..............................................................- så hopper du på ham, og så knalder i til i begge er tilfreds !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.