0 sex i 16 dage !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
29 svar
31 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er snart ved at gå ud af mig selv, manden og jeg har ikke haft sex i 16 dage og det skyldes at jeg har haft min mens og er først stoppet med at bløde i torsdags, og fredag pillede og kysset manden heftig men vi var til familie fødselsdag og jeg tog hjem før ham men den lille og han kom først hjem kl 8 lørdag morgen og hele lørdag gjord han det sammen men jeg faldt i søvn på sofaen. Nu kommer jeg bare til at tænke på HVORNÅR SKAL VI HAR SEX?

det lyder nok ikke som noget stort problem men når man er van til at ha sex næsten vær dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er snart ved at gå ud af mig selv, manden og jeg har ikke haft sex i 16 dage og det skyldes at jeg har haft min mens og er først stoppet med at bløde i torsdags, og fredag pillede og kysset manden heftig men vi var til familie fødselsdag og jeg tog hjem før ham men den lille og han kom først hjem kl 8 lørdag morgen og hele lørdag gjord han det sammen men jeg faldt i søvn på sofaen. Nu kommer jeg bare til at tænke på HVORNÅR SKAL VI HAR SEX?

det lyder nok ikke som noget stort problem men når man er van til at ha sex næsten vær dag.

Jeg forstår ikke helt, beder du os om at fortælle dig hvornår I skal have sex?

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg forstår ikke helt, beder du os om at fortælle dig hvornår I skal have sex?

Nej slet ikke det var mere ey spørgsmål til mig selv
Ville bare lige ud med det

Anmeld

16. juni 2013

Joan ( Smallie )

Ok jeg tænker sådan lidt ok så slap da lige lidt af hvis det er så stort et problem for dig så må du jo lege selv.

Anmeld

16. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger.

hvis du siger han pillede og kyssede hele lørdagen - så det da helt og holdent din egen skyld i ikke havde sex??

Anmeld

16. juni 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vær venlig at holde tonen  ts havde måske bare brug for at komme ud med sin frustration. Det kender vi jo alle sammen til  

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis du siger han pillede og kyssede hele lørdagen - så det da helt og holdent din egen skyld i ikke havde sex??

Altså jeg har da ikke tænkt mig at føre det til en fødselsdag og vi havde gæster til kl 4 i morges

Anmeld

16. juni 2013

FrkZier

du skriver: og hele lørdag gjord han det sammen men jeg faldt i søvn på sofaen

det skete vel ikke mens i havde gæster?

men det må du selv om, så må du jo bare hoppe på ham i aften, eller lade være..

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jo det vær imens vi havde gæster.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Men jeg vil bare ud med min frustration ikke starte en diskussion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.