fødsel 2gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Sky

annec skriver:

Det er vores nummer to :-) begge drenge. Hvad med jer?

Her har vi en pige og venter en dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

NinaNymannMadsen

Den startede lige pludselig lige som første fødsel gjorde.
Fik en ve men troede faktis bare det var fordi jeg skulle tisse helt vildt. Da jeg havde tisset fik jeg en ve mere og sådan fortsatte det så til hun var ude 2 en halv time senere.

Anmeld

17. juni 2013

NinaNymannMadsen

Fejl

Anmeld

17. juni 2013

Misser1989

Anonym skriver:

hej jeg er 40+0 jeg ville høre 2gang statede jers bare sådan lige pluslig eller gik vandet bare sådan lige pluslig? jeg er lidt utolmodig

Hej
Anden fødsel startede på samme måde som den første...

Første gang gik vandet kl 8 (det begynde at sive) så kom på fødegangen med det samme da det var før tid (uge 36+1). Til middag gik resten af vandet, så kom veerne, 19:30 kom presseveerne og kl 21:44 blev han født. 3255 gram og 52 cm. Vi kom hjem fra sygehuset 15 dage senere...

Anden gang gik vandet også kl 8 (masser af vand!!) kom til tjek på fødegangen, da vi skulle vurdere om jeg skulle sættes i gang. Var ikke nødvendigt da de mente at det nok skulle komme af sig selv. Så vi tog hjem til mine forældre som havde storebror.. Jeg begynder at få veer, men med lang tid imellem og kan sagtens lege med sønnen. De kører til middag. Kl 13:30 tager vi på fødegangen da der er 3-7 min mellem veerne. Og kl. 15:04 var han født. 3060 gram og 50 cm. 2 timer senere er vi på vej hjem til mine forældre igen, så storebror kan møde lillebror og vi kan komme hjem :-)

Så ja, det startede på samme måde begge gange. Og begge skønne, nemme fødsler.. Men nr. 2 var klart den bedste, da de gik så stærkt og man vidste hva det var der skulle ske :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.