fødsel 2gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

Anonym trådstarter

hej jeg er 40+0 jeg ville høre 2gang statede jers bare sådan lige pluslig eller gik vandet bare sådan lige pluslig? jeg er lidt utolmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

lotteh21

Hejsa. Mit startede ved at slimproppen gik og jeg fik tegnblødning. Jeg fødte min dreng 4 timer efter.

Anmeld

15. juni 2013

Muhmi

Min anden fødsel startede faktisk ligesom den første, tiltagende plukkeveer

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

Lige pludseligt havde fødselsdag dagen før; intet optræk til noget Dagen efter - på terminen- mærkede jeg den allerførste ve kl 5.30. Han er født 10.10

Første gang gik vandet pludseligt 37+6 kl 5.30 havde heller ikke haft nogle tegn få fødsel inden

Anmeld

15. juni 2013

Sky

Jeg læser lige med...melder mig i klubben af de utålmodige! Er 39+4 og gider bare ikke vente mere :-) Fødte vores datter i 39+4 så havde troet at det ville blive ca det samme denne gang- nu må vi se!

/Sky

Anmeld

15. juni 2013

Ciss

Jeg havde rigtig mange "falske" veer den sidste uges tid. Troede hele tiden, at det var ved at gå i gang. Blev skuffet hver dag.

Så en morgen kl seks kom der en anderledes ve, som jeg genkendte som hvad det var. Den var langt fra ond, men jeg vidste, det var i gang. Stod op og manden kørte Storesøster i VS. Da han kom hjem, ventede vi lidt, mens det kom bedre i gang. Så ringede jeg FG, og før frokost havde vi Lillebror.

Anmeld

15. juni 2013

Muffinmus

Første gang veer i flere timer, vandet tages efter 40 timer tror jeg.
Anden gang fik jeg veer, efter to væver går jeg på toilettet og tisser og der går vandet i små skyller, og har tegnblødning...så var ikke i tvivl om at det var nu
3 gang veer, vand blev taget efter nogle timer.

Anmeld

15. juni 2013

annec

Sky skriver:

Jeg læser lige med...melder mig i klubben af de utålmodige! Er 39+4 og gider bare ikke vente mere :-) Fødte vores datter i 39+4 så havde troet at det ville blive ca det samme denne gang- nu må vi se!

/Sky

Så er vi lige langt henne :-)

Anmeld

16. juni 2013

Sky

annec skriver:

Så er vi lige langt henne :-)

Ej hvor fint :-)... En at følges med! Jeres første eller 2, 3 etc? 

Så må vi se hvem der først får baby i armene :-)

/Sky 

Anmeld

16. juni 2013

annec

Sky skriver:

Ej hvor fint :-)... En at følges med! Jeres første eller 2, 3 etc? 

Så må vi se hvem der først får baby i armene :-)

/Sky 

Det er vores nummer to :-) begge drenge. Hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.