Alder og pris til fodbold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

MIWULA

hekran skriver:

Vores drenge er begge startede da de var 3 år. Men det er fordi træningen var målrettet til de små, så det var mere leg med bold end fodbold. Den store er nu 5 og rykket op til 'rigtig' fodboldtræning, hvor de deltager i turneringer og han elsker det.

I starten skal man bare give dem lov til at gå fra og til, da de nemlig ikke er så gamle og det derfor heller ikke forventes af dem, at de deltager hele timen.

Som en anden skrev, så er det også gratis her hos os indtil skolealder.

God fornøjelse!

Du kan tro den lilles selvtillid vokser utroligt, når de pludselig en dag finder ud af, at det her er noget de godt kan... og så scorer deres første mål. Det skete for vores store i foråret og han er en ændret dreng

Ej hvor dejligt at høre de er så glade for det. Håber jeg også min bliver. Og håber han kan starte på sådan noget ligesom dine. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

MIWULA

PernilleogLouis skriver:

Vores yngste hold er et 2008 - de startede for snart et år siden og træner nu to gange om ugen - min dreng elsker det gir vist 750 om året 

Hvor dejligt at høre. Tak for svar 

Anmeld

16. juni 2013

mogens lind

vi har de sidste 3 år haft babyfodbold i vores klub, kastrup boldklub, de yngste startende er omkring 16 mdr. alderen spænder fra de kan gå til de skal starte på et u 5 hold.. er i eller andre interesseret kan i se mere på vores hjemmeside www.kastrupboldklub.dk/index.php/hold/baby

Anmeld

17. juni 2013

MIWULA

mogens lind skriver:

vi har de sidste 3 år haft babyfodbold i vores klub, kastrup boldklub, de yngste startende er omkring 16 mdr. alderen spænder fra de kan gå til de skal starte på et u 5 hold.. er i eller andre interesseret kan i se mere på vores hjemmeside www.kastrupboldklub.dk/index.php/hold/baby

Ih tusind tak 

Anmeld

17. juni 2013

Chevro

MIWULA skriver:

Hvor gamle skal de være for at starte til fodbold og hvad er prisen sådan ca. ?

Omk 3-4 år er de herude. Det er som et normalt kontingent?
Det er vist 550,- men nok afhængig af klubben :-)

Plus udstyr jo ;-) Og de vokser jo hurtigt i den alder Men ja, sådan er det jo - fed sport og fedt fællesskab og sammenhold! God ting at lære selvom man kun er et barn :-)

Anmeld

18. juni 2013

Moma

Vores er lige begyndt til fodbold - han bliver 4 år til august. Han ELSKER det - men nogle gange er det sjovere at slå kolbøtter  i stedet for at spille, så han er med på hans egne præmisser.

Anmeld

18. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand træner vores dreng og hans fodboldhold - han er 2007. Han har gået til det 1 år og var 4 1/2 år (han er fra oktober).

De skal ikke være yngre når de starter, da de slet ikke kan holde fokus 1 time.

Anmeld

18. juni 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Taastrup FC - de har vidst hold ned til 3-4 års alderen - prisen ved jeg ikke lige for den alder.. 

Anmeld

18. juni 2013

MIWULA

Tusind tak for jeres svar alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.