Alder og pris til fodbold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
18 svar
12 synes godt om
15. juni 2013

MIWULA

Hvor gamle skal de være for at starte til fodbold og hvad er prisen sådan ca. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Mum33

Min søn er 4,5 og er begyndt i år. Vi prøvede sidste år også, men da var han bare for lille. Han ville bare lege og kunne ikke helt forstå øvelser mm, men i år går det fint. I "vores" klub er det gratis indtil de er 6 år 

Anmeld

15. juni 2013

TNBC

MIWULA skriver:

jeg hørte engang en på 3år, der var startet til fodbold. men der er i hvert fald hold til 4årige.

Anmeld

15. juni 2013

TNBC

MIWULA skriver:

jeg hørte engang en på 3år, der var startet til fodbold. men der er i hvert fald hold til 4årige.

Anmeld

15. juni 2013

LRJ

Du er nødt til at ringe til nærmeste idrætsforening og forhører dig om hvor de starter op der da der i nogle foreninger starter fra de er 3 (U5) og i andre først når de er 6 år

Anmeld

15. juni 2013

MIWULA

l.b. skriver:

Min søn er 4,5 og er begyndt i år. Vi prøvede sidste år også, men da var han bare for lille. Han ville bare lege og kunne ikke helt forstå øvelser mm, men i år går det fint. I "vores" klub er det gratis indtil de er 6 år 

Okey tak for svar 

Anmeld

15. juni 2013

MIWULA

Yurie skriver:

Super tak. 

Anmeld

15. juni 2013

MIWULA

LRJ skriver:

Du er nødt til at ringe til nærmeste idrætsforening og forhører dig om hvor de starter op der da der i nogle foreninger starter fra de er 3 (U5) og i andre først når de er 6 år

Tak for svar 

Anmeld

15. juni 2013

hekran

Vores drenge er begge startede da de var 3 år. Men det er fordi træningen var målrettet til de små, så det var mere leg med bold end fodbold. Den store er nu 5 og rykket op til 'rigtig' fodboldtræning, hvor de deltager i turneringer og han elsker det.

I starten skal man bare give dem lov til at gå fra og til, da de nemlig ikke er så gamle og det derfor heller ikke forventes af dem, at de deltager hele timen.

Som en anden skrev, så er det også gratis her hos os indtil skolealder.

God fornøjelse!

Du kan tro den lilles selvtillid vokser utroligt, når de pludselig en dag finder ud af, at det her er noget de godt kan... og så scorer deres første mål. Det skete for vores store i foråret og han er en ændret dreng

Anmeld

15. juni 2013

PernilleogLouis

Vores yngste hold er et 2008 - de startede for snart et år siden og træner nu to gange om ugen - min dreng elsker det gir vist 750 om året 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.