Erfaring med graviditets kløe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Maja88

Louise Jørgensen skriver:

Håber det "bare" er graviditets kløe.. tror jeg vil prøve at købe noget mandel olie imorgen- syntes nemlig heller ikke almindelig creme virker en Sk..!!!

Ja håber jeg for min krop klør og klør ved normal creme..men mandelolie virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

DianaRJS

Hej Piger...

Syntes jeg klør alle steder... det er blevet værst her de sidste par dage.

Har været ved lægen og aflevere en blodprøve/ levertal og er egentlig lidt nervøs for resultatet.

Nogen med erfaring?

Lægen forklarede at det oså kan være grundet alle de hormonelle forandringer. Smører selvfølgelig min hud med creme dagligt- men det er ikke helt nok, virker det til!!! ØV 

ja jeg havde det ved den ældste.. og føler virkelig med dig.. .det er et HELVEDE for at sige det mildt. man klør og klør og klør og der sker bare ikke en skid udover at de stadig klør

mine levertal var ekstremt høje, og grunden til det var der, men fik nogle piller jeg skulle tage, det tog desværre ikke det hele, så jeg blev sat op i dosis hele tiden. og hvilket også endte med at jeg blev sat igang uge 34+5 da pillerne desværre ikke hjalp og bette manden ikke tog på pga det til sidst. skal siges jeg også havde svangerskabsfrogiftning som også self var en del af årsagen til han ikke tog på....

men i hvert fald 99% af gangene virker der piller du får jeg har bare været uheldig

Anmeld

16. juni 2013

Louise Jørgensen

DianaRJS skriver:

ja jeg havde det ved den ældste.. og føler virkelig med dig.. .det er et HELVEDE for at sige det mildt. man klør og klør og klør og der sker bare ikke en skid udover at de stadig klør

mine levertal var ekstremt høje, og grunden til det var der, men fik nogle piller jeg skulle tage, det tog desværre ikke det hele, så jeg blev sat op i dosis hele tiden. og hvilket også endte med at jeg blev sat igang uge 34+5 da pillerne desværre ikke hjalp og bette manden ikke tog på pga det til sidst. skal siges jeg også havde svangerskabsfrogiftning som også self var en del af årsagen til han ikke tog på....

men i hvert fald 99% af gangene virker der piller du får jeg har bare været uheldig

Føj.. det lyder som en kedelig omgang du var igennem. Så slemt har jeg det heldigvis overhovedet ikke. Så håber jeg kan slippe uden medicin, det ville jeg virkelig være glad for. Men det er selvfølgelig rart at man kan få noget mod det, hvis man skulle være uheldig.

Tak for svar

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

Føj.. det lyder som en kedelig omgang du var igennem. Så slemt har jeg det heldigvis overhovedet ikke. Så håber jeg kan slippe uden medicin, det ville jeg virkelig være glad for. Men det er selvfølgelig rart at man kan få noget mod det, hvis man skulle være uheldig.

Tak for svar

håber ogås du slipper

men Desværre er det den eneste måde at få levertallene op på, hvilket også skulle stoppe kløen, men mine levertal var også på det laveste...

men god bedring og  for at det ikke er så slemt

Anmeld

16. juni 2013

MortilElias2010

Jeg havde kløe under og stadigvæk 3 1/2 år senere. Det er ikke i mit tilfælde leverbetinget, da alle blodprøver afviste det. Jeg kløer i forbindelse med helt almindelig vand fra tid til anden, røde arme - i forbindelse med nattesved og hænder jeg fra tid til anden ikke sover ret meget og bliver nødt til at stå op da det generer min mand også.  Alt for at dit bare går over. Det her er ihvertfald hæsligt 

Anmeld

16. juni 2013

Louise Jørgensen

DianaRJS skriver:

håber ogås du slipper

men Desværre er det den eneste måde at få levertallene op på, hvilket også skulle stoppe kløen, men mine levertal var også på det laveste...

men god bedring og  for at det ikke er så slemt

1000 Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.