Hvor mange forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

UnderStjernerne

Det lykkedes her i første forsøg med hormoner og donorsæd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Dorte... skriver:

Det lykkes for mig i første forsøg med donorsæd 

Held og lykke 

Dejligt at høre

Anmeld

19. juni 2013

sus73

Ja jeg har besluttet at blive mor igen - denne gang ved insemination - har et barn på 5 og den gang blev jeg gravid i første forsøg (der var så en mand involveret)

Mit spørgsmål er nu hvor mange forsøg brugte I før det lykkes?? Prøver at finde ud af hvor meget jeg ca skal regne med at bruge på det pengemæssigt

Startede som 37-årig. 6 x IUI uden held. Var herefter igennem opstart på IVF med max dosis hormoner, men der var ingen æg. Fik derefter at vide at der ikke var mere at gøre, og at jeg var gået tidlig i overgangsalder.

Var siden hen i Letland for at modtage donoræg - forsøget gik ikke som forventet. Skiftede til klinik i Tjekkiet, og bingo endelig gravid - og jeg venter nu to guldklumper .

Jeg startede processen tilbage i juli 2010, så det har været en langvarig rejse.

Har ikke skrevet dette for at skræmme dig, men det er bare ikke alle hvor det lykkes i de første forsøg. Og for nogen lykkes det slet ikke med egne æg.

Anmeld

19. juni 2013

Carina:-)

tankai skriver:

Hos Henrik skendsved i Hillerød.. Det eneste sted de ville tage i mod mig, trods alt for højt bmi.. Og gudskelov for de ville 

Må jeg spørge om hvad dit bmi er?

Har en veninde med 2 donorbørn ,og hun vil gerne have en mere men vejer desværre for meget....

Så måske hun skulle kontakte ham

Anmeld

19. juni 2013

tankai

Carina:-) skriver:

Må jeg spørge om hvad dit bmi er?

Har en veninde med 2 donorbørn ,og hun vil gerne have en mere men vejer desværre for meget....

Så måske hun skulle kontakte ham

Mener det lå på onkring 37, på tidspunktet..

Jeg kan varmt anbefale det.. Det er en kvinde der står for det meste, dog var det Henrik selv, der tjekkede passage i æggelederne.. 

De er super søde begge 2, og lytter til hvad man siger.. 

Hun kan jo altid kigge på deres hjemmeside.. 

http://www.gynaekologen.dk/

Anmeld

19. juni 2013

Carina:-)

tankai skriver:

Mener det lå på onkring 37, på tidspunktet..

Jeg kan varmt anbefale det.. Det er en kvinde der står for det meste, dog var det Henrik selv, der tjekkede passage i æggelederne.. 

De er super søde begge 2, og lytter til hvad man siger.. 

Hun kan jo altid kigge på deres hjemmeside.. 

http://www.gynaekologen.dk/

Tusind tak

Anmeld

20. januar 2014

sus80

tankai skriver:

Hos Henrik skendsved i Hillerød.. Det eneste sted de ville tage i mod mig, trods alt for højt bmi.. Og gudskelov for de ville 

Hvor høj var din BMI hvis jeg må spørge om det? Fordi jeg døjer med samme problem :/

Anmeld

3. februar 2014

tankai

sus80 skriver:

Hvor høj var din BMI hvis jeg må spørge om det? Fordi jeg døjer med samme problem :/

lige omkring 38 mener jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.