Hvor mange forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
17 svar
5 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg har besluttet at blive mor igen - denne gang ved insemination - har et barn på 5 og den gang blev jeg gravid i første forsøg (der var så en mand involveret)

Mit spørgsmål er nu hvor mange forsøg brugte I før det lykkes?? Prøver at finde ud af hvor meget jeg ca skal regne med at bruge på det pengemæssigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Ja jeg har besluttet at blive mor igen - denne gang ved insemination - har et barn på 5 og den gang blev jeg gravid i første forsøg (der var så en mand involveret)

Mit spørgsmål er nu hvor mange forsøg brugte I før det lykkes?? Prøver at finde ud af hvor meget jeg ca skal regne med at bruge på det pengemæssigt

Jeg blev gravid i andet forsøg, uden hormoner.. 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Jeg blev gravid i andet forsøg, uden hormoner.. 

Dejligt at høre jeg skal heller ik ha hormoner - eller i hvert fald ikke til at starte med - hvor har du fået det lavet? og stort tillykke

Anmeld

14. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Dejligt at høre jeg skal heller ik ha hormoner - eller i hvert fald ikke til at starte med - hvor har du fået det lavet? og stort tillykke

Hos Henrik skendsved i Hillerød.. Det eneste sted de ville tage i mod mig, trods alt for højt bmi.. Og gudskelov for de ville 

Anmeld

14. juni 2013

dorthemus

Anonym skriver:

I første forsøg. ..38 år og ingen hormoner

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

I første forsøg. ..38 år og ingen hormoner

Det er lige det jeg satser på

Anmeld

14. juni 2013

Fleur07

2 forsøg, med laveste dosis hormon. Fik ikke hormon i første.

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Fleur07 skriver:

2 forsøg, med laveste dosis hormon. Fik ikke hormon i første.

syns det lyder rigtig godt ud fra de besvarelser der har været indtil videre

Anmeld

14. juni 2013

Fleur07

Anonym skriver:

syns det lyder rigtig godt ud fra de besvarelser der har været indtil videre

Må man sige. Go fornøjelse og pøj pøj

Anmeld

17. juni 2013

Dorte...

Anonym skriver:

Det lykkes for mig i første forsøg med donorsæd 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.