Okay.. Så fik jeg lige angst i 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Tynen

Det er lige netop gået op for mig at der kun er 60 dage tilbage til termin!!!!! wacko.gif
Shit!
Hvor er tiden blevet af???!

Jeg kan slet, slet ikke følge med oveni hovedet og det skræmmer mig en smule at jeg efterhånden ikke aner hvad jeg mangler og at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan det hele skal komme til at hænge sammen.

Det skræmmer mig at ALT var klar flere mdr. i forvejen da vi ventede på Stella.
Jeg havde nøje lavet lister, pakket taske til FG, havde navnet klar og tøjet var vasket.. Og nu.. Jamen.. Jeg kan ikke engang tage mig sammen til at lade kameraet op og lige finde ud af hvor meget tøj og diverse jeg egentlig mangler at få købt.
Han ender jo både som tøjløs og navnløs, det stakkels barn blink.gif

Tror jeg har fået kolde fødder.. Og så endda lige fra morgenen af..
Nu har jeg indkøbt mig Ude&Hjemme til at aflede tankerne sammen med en pose chips..
Så kan jeg sgu da altid hyperventilere i posen når den er tom whistling.gif

Ved ikke hvad I skal med det her indlæg.. Jeg kan bare ikke liiige rumme alle de facts nu .. Argh! Panik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Bondepigen

Så kan jeg sgu da altid hyperventilere i posen når den er tom whistling.gif

Haha, det er god humor...

Men tag det nu roligt, du når det nok, ellers er han sikkert osse ligeglad, bare han har hans moar...

Anmeld

8. juli 2009

Rasmine

Jeg synes drengen skal hedde Stellan, og desuden er der udsalg i byen nu.
SÅ Tryne; tør øjnern, og frem med Dankortet.
PS: den med at hyperventilere i posen var sjau.
Du er fremme i skoerne idaw, hva?

Anmeld

8. juli 2009

ka li ja

lol, det hele skal nu nok gå alligevel! bare du husker at pakke fladjernet

Anmeld

8. juli 2009

Tynen

ka li ja skriver:

lol, det hele skal nu nok gå alligevel! bare du husker at pakke fladjernet

SLAM!! 

Anmeld

8. juli 2009

ka li ja

Tynen skriver:

SLAM!! 

Anmeld

8. juli 2009

Helle30

Ved du hvad, Trine? Det var nøjagtig det samme hér. Jeg havde ikke styr på noget i samme grad som jeg havde, før Sofie skulle komme - og jeg gad egentlig heller ikke køre den dér overparathed én gang til. Det hele er gået alligevel, og det kommer det også til hjemme ved jer.

Må jeg tilføje til pakkelisten: Hårnåle og en mascara.
- Tager du lige et billede, når du hyperventilerer i chipsposen?

- Helle

Anmeld

8. juli 2009

Susan1978

haha Tunis.. god humor.. måtte grine af den med posen..

også ville  jeg også sige du skulle huske hårnålene ..

Trine du når det nok og ved du hvad der var ingen af vores der havde navn inden.. så det får han nok også på et tidspunkt.

Anmeld

8. juli 2009

Kaufie

Tynen - så længe du har din humor som du gerne drysser ud over os - så er den ikke helt gal.....

Men jeg kan levende sætte mig ind i din situation - med barn 1 er man bare meget mere forberedt (uden at vide hvad man går ind til - måske netop derfor??) og gennemanalyseret allerede i maven - hvor barn 2 nærmest kommer dumpende ind i livet - og så må man tage den derfra.....

Det forestiller jeg mig - men er sikker på jeg får samme panik på når jeg engang forhåbentlig når dertil.

Anmeld

8. juli 2009

Anja

Tror altså, at det er meget normalt, at man ikke reddebygger på samme måde ved nr 2  -  og ja, sikkert også de efterfølgende

Jeg havde i al fald slet ikke styr på at alt var klar da jeg ventede Esther. Tilgengæld var manden lidt mere oppe på mærkerne, tror det var fordi det var en lille tøs, der skulle kommer

Og ja, husk lige et billede af det med chipsposen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.