Anonym skriver:

TUSIND tak
Det er helt sikkert noget jeg vil prøve... Er villig til at prøve ALT... kunne din kæreste Heller ikke mærke sine følelser for dig? helt ok hvis du ikke her lyst til at snakke om det
Nej
ingen ting og hvis han kunne mærke noget var det negative følelser, som fx:
Dårlig samvitighed over ikke at kunne opfylde de pligter man nu har som far, kæreste og bedsteven
Irritation over fx sig selv og hvad han følte var uduelighed, at jeg pressede ham til ting han ikke kunne overskue (som at komme i behandling eller kikke efter vores datter mens jeg var i bad)
Frustration (over fx at vide at han burde gøre en masse, og vide at han nok ikke fik det gjort)
eller oftest bare ligegyldighed, hvor intet trængte ind til ham om jeg så skældte og smælte eller græd og truede med alt muligt.
VI og vores forhold overlevede KUN fordi hjernetræningen virkede så hurtigt som den gjorde og vi var heldige at jeg kom til at bryde grædende sammen og fortælle en næsten fremmed mand( som jo så var manden til hende der har hjernetræningen her), om hvor skidt det stod til hjemme.
Min kæreste siger at han kunne mærke en forskel allerede efter 3 timers træning - Jeg kunne først se at der skete noget efter omkring 7 timers træning, men så gik det også stærkt - og jeg har faktisk haft svært ved den brætte overgang fra mange måneder med en vred og ligegyldig mand i den anden side af sengen om morgenen (og ofte resten af dagen også) til en rolig og smilene (men træt) mand i den anden side af sengen om morgenen.
Det har været trylleri for os - og det håber jeg også det kan blive for dig/jer.
Anmeld