Jubiiiii! -Nu melder jeg mig ind her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. juni 2013

Louise.TJ

Så var g-testen positiv, hvilket betød vi blev gravide i første hug! Jeg kan slet ikke forstå det! :-D 

Jeg skal til lægen på onsdag d. 19. juni. Jeg ved ikke rigtig hvad der skal foregå, har i nogen erfaring med jeres første lægebesøg? 

Mvh. Louise, kommende MOR 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Alylia

Hej og velkommen til :-)

Altså jeg var ved mit første besøg i tirsdags, men der ligger andre til grunde for at jeg bliver tilset så tidligt. Skal have taget blodprøver osv i næste og ugen efter scannes :-)

Ved dog ikke om at tingene foregår anderledes i DK, da jeg bor i Irland og her er der delt opsyn mellem sygehuset og lægen så skal konstant til tjek :-)

Anmeld

15. juni 2013

Louise.TJ

Alylia skriver:

Hej og velkommen til :-)

Altså jeg var ved mit første besøg i tirsdags, men der ligger andre til grunde for at jeg bliver tilset så tidligt. Skal have taget blodprøver osv i næste og ugen efter scannes :-)

Ved dog ikke om at tingene foregår anderledes i DK, da jeg bor i Irland og her er der delt opsyn mellem sygehuset og lægen så skal konstant til tjek :-)

Okay, det lyder godt :-)

Glæder mig helt vildt til at besøge lægen, så bliver det hele lidt mere virkeligt!  

Anmeld

15. juni 2013

Lille h

Hejsa.. 

Stort tillykke og velkommen til 

Jeg har selv mit første lægebesøg tilgode.. d. 24/6 er dagen hvor jeg bliver klogere...  

Anmeld

15. juni 2013

Louise.TJ

Lille h skriver:

Hejsa.. 

Stort tillykke og velkommen til 

Jeg har selv mit første lægebesøg tilgode.. d. 24/6 er dagen hvor jeg bliver klogere...  

Tak, og stort tillykke til dig også  Det er fantastisk!

Anmeld

20. juni 2013

Frk. Petersen

Louise.TJ skriver:

Så var g-testen positiv, hvilket betød vi blev gravide i første hug! Jeg kan slet ikke forstå det! :-D 

Jeg skal til lægen på onsdag d. 19. juni. Jeg ved ikke rigtig hvad der skal foregå, har i nogen erfaring med jeres første lægebesøg? 

Mvh. Louise, kommende MOR 

Stort tillykke!!! 

Anmeld

20. juni 2013

Line Højdal

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.