plukveer!!! føder man nemmer før tid så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

VIPpigen

lounika skriver:

35-2 er også tidelig da.. hvor stor var baby så .. er nok mest bange for at få en lille en der skal have alt muligt hjæl og ikke kan være ved mig fra start.. for akut kejsersnit sidste gang gjorde jo jeg ikke selv var ved bevisthed så det vil jeg så grene opleve at få min lille op til mig selv om det her også er kejsersnit men i lokal bedøvelse.. men hvis han så er lille så han ikke kommer op til mig afligevel... snøft..

Lilje var faktisk stor. Hun målte 50 cm, og vejede 2880 g

men hun havde brug for hjælp, de første 2 døgn fik hun Cpap, og de første 3 døgn lå hun i kuvøse. Vi var indlagt på neonatal, pga hun kom det for tidligt, selvom hun var stor var sutte reflekserne ikke udviklet helt, og da jeg var stædig, og ville amme, så tog det lidt længere tid. Men vi var indlagt i 18 dage.

Jeg tror ikke du skal være så nervøs. Nogen skal have lidt hjælp med Cpap, men det er yderst sjældent man høre om dem, når de kommer inde for termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Muffinmus

Nix, haft mange strenge plukveer ved alle børnene flere uger op til. Her synes ikke det gjorde en dyt.

Anmeld

14. juni 2013

Faith

Jeg havde mange (som i rigtig mange!) plukveer i begge mine graviditeter og fødte før termin begge gange. Første gang (tvillinger) i 33+3, og anden gang 38+1.

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

lounika skriver:

de damer der ude har lige et spørsmål...

jeg har de sidste 3 døjn haft en del "håre" plukveer hele maven strammer og gør faktik nogle af gangne ondt ... var til jordmor onsdag alt ser fint med baby han vejer ca 3 kg og står godt fast med hovet ned nu ( langt nede sage hun) jeg skal ha planlagt kejsersnit om 18 dag 1-7 men termin er først d 7-7 ...

tisse prøven viste mere grøn i først fælt end den skulle det var lidt slim så vit jeg forstod... evt tejn på slimpropen var på vej?

vær gang jeg bevæger mig alså rejser mig eller bukker mig ned for at samle noget op er det næsten sikkert der kommer en plukvee nogle være end ander.. mit hove køre da lidt rundt nu da jeg er nervør for at føde før tid.. alså vil grene ha ham ud det slet ikke det men vil grene ha han er helt klar selv så vi ikke skal være på sygehuset mere end højst nødvendi jo...

men det jeg tænker er så skal jeg så bare side stille de næste 18 dage? så jeg minsker plukveerne eller gør det ingen forskæl om de kommer eller ej.... har stadi 100 ting at nå inden han kommer ...

om efter middagen / aften er det helt klart værtst men der har jeg også en tumling hjemme på 2 år som kræver en del renden rundt og aftensmad mm jo..

altså hvis du er helt nervøs så kan du altid ringe til fg, og få dem til at tjekke dig

det siger de normalt aldrig nej til når det er nervøsiteten der træder ind, og slet ikke hvis det er fordi det er plukveer

men synes du skal få tjekket  op på det, og så vil de kunne fortælle dig om du skal overveje andre muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.