de damer der ude har lige et spørsmål...
jeg har de sidste 3 døjn haft en del "håre" plukveer hele maven strammer og gør faktik nogle af gangne ondt ... var til jordmor onsdag alt ser fint med baby han vejer ca 3 kg og står godt fast med hovet ned nu ( langt nede sage hun) jeg skal ha planlagt kejsersnit om 18 dag 1-7 men termin er først d 7-7 ...
tisse prøven viste mere grøn i først fælt end den skulle det var lidt slim så vit jeg forstod... evt tejn på slimpropen var på vej?
vær gang jeg bevæger mig alså rejser mig eller bukker mig ned for at samle noget op er det næsten sikkert der kommer en plukvee nogle være end ander.. mit hove køre da lidt rundt nu da jeg er nervør for at føde før tid.. alså vil grene ha ham ud det slet ikke det men vil grene ha han er helt klar selv så vi ikke skal være på sygehuset mere end højst nødvendi jo...
men det jeg tænker er så skal jeg så bare side stille de næste 18 dage? så jeg minsker plukveerne eller gør det ingen forskæl om de kommer eller ej.... har stadi 100 ting at nå inden han kommer ...

om efter middagen / aften er det helt klart værtst men der har jeg også en tumling hjemme på 2 år som kræver en del renden rundt og aftensmad mm jo..
Anmeld