Øv øv, Elias´ sandaler og sko er allerede for små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Anja

Det er bare SÅ træls, men den unge mands fødder vokser helt voldsomt i øjeblikket. De sandaler og sko han fik for 2 mdr siden er nu for små .

I dag står den så på shopping. Vores dp spurgte om Esther kunne holde fri, da de skulle i haven med en masse andre børn og så kræver hun jo meget opmærksomhed. Ergo holder de nu begge fridag og vi skal ud og finde nyt fodtøj til Elias.

Andre, der også er så uheldig ??

Jeg håber at kunne nøjes med at gå ned i den lokale. Jeg var forbi mandag og sagde hvad jeg så efter og hende der har den var så sød at sige, at jeg skulle vente til i dag, da deres udsalg begynder .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Tynen

Wow - 2 mdr.??!
Det er faktisk lidt bitter (Og dyrt) at hans fødder vokser så hurtigt.

Har faktisk overvejet om jeg skulle få målt Stellas fødder igen selvom det også kun er 2 mdr. siden, for tænk nu hvis de gik i for små sko
Det ville blive en dyr omgang, men hvad... Det går vel i stå på et tidspunkt

Håber du finder noget til udsalget.. Det gør jo ikke noget at man sparer lidt nu når det endelig skal være

Anmeld

8. juli 2009

Anja

Fandt et par Ecco sandaler til ½ pris men fandt ikke nogle ordenligt sko ....

Anmeld

8. juli 2009

Susan1978

ei ja det er sgu da også nedern..

jeg husker tydelig hvordan Ea også sprang et helt nummer over, så de sko jeg havde til hende, dem fik hun slet ikke brugt.
Nu er hun bare meget kræsen hvad fodtøj angår, hun vil hellere at det er et nummer for stort, tror virkelig ikke hun kan have hvis noget strammer bare lidt om hendes fødder.

Emil har længe været 22 nu.. og jeg har ønsket ham nye kondisko i str 23 og har selv købt de der Molo basket til ham. så håber dælme ikke han springer nr. 23 over..

Anmeld

8. juli 2009

Anja

Ja, det er bare SÅ besværligt med fodtøj og så er det bare SÅ dyrt også !!

Elias´ nye sandaler er en str 25 og de har kun lige akkurat vokse plads til de næste par mdr, de havde bare ikke str 26, hvor der også var beskyttelse ved tæerne.

Anmeld

8. juli 2009

Mie A

Ja, vi var også ude i weekenden og købe nye sandaler og sko til Simon - heldigvis havde babysam 40 % på alle deres sko... så der var da lidt penge at spare. Men det er simpelthen så irriterende at smide næsten ubrugte sko ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.