hvor længe sov jeres amme baby af gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Muhmi

Jeg ammer også Rune og han har altid sovet godt om natten... Nu her falder han i søvn omkring kl 20.30 og sover så til ved mellem 3 og 5 tiden, kommer hen til mig og ligger og får mad og så sover vi videre til omkring klokken 9.30, sådan har det faktisk været lige fra starten af næsten, tror han var omkring 1½ måned da han sov sine første 6 timer i streg.

Tror ikke det har noget at gøre med om de sover hos én eller ej.. Silas var ligesådan, så tænker måske bare at fordi vi (Anders og jeg) er meget glade for at sove, så er det givet videre, ej jeg ved det sgu ikke.. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Muhmi

1990h skriver:

det altså flot.

vores pige sover for alvor først imellem kl. 22-01. .og skal oftes vugges ... i går sov hun fra 22-01. 3 timer og sku spise..sov videre og vågnede kl. 3 og skulle skide..hver nat skal hun skide og det tager en krig at få hende til at sove igen

Tænder du lyset når du skifter hende?

Altså i vores soveværelse har vi en rød lavalampe der lyser hele natten, det røde lys gør at man ikke vågner helt og har nemmere ved at falde i søvn bagefter

Anmeld

14. juni 2013

Lullaby

1990h skriver:

Ida er syv uger og syntes jeg hører og læser om mange babyer (også yngre) som godt kan tage 5-6 timer i streg om natten forså at vågne og spise.

ida tager aller aller max 3.5..oftes kun 3?..bliver misundeeeliiiiiig

kan det være fordi hun sover ved siden af mig?lugter mad? hun sover sjælent i sin lift da hun vågner..

Zarina sover som regel fra 19-2, 2-4, 4-6. Hun er 6 mdr. 

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Muhmi skriver:

Jeg ammer også Rune og han har altid sovet godt om natten... Nu her falder han i søvn omkring kl 20.30 og sover så til ved mellem 3 og 5 tiden, kommer hen til mig og ligger og får mad og så sover vi videre til omkring klokken 9.30, sådan har det faktisk været lige fra starten af næsten, tror han var omkring 1½ måned da han sov sine første 6 timer i streg.

Tror ikke det har noget at gøre med om de sover hos én eller ej.. Silas var ligesådan, så tænker måske bare at fordi vi (Anders og jeg) er meget glade for at sove, så er det givet videre, ej jeg ved det sgu ikke.. Hehe

ej det lyder luksus:p

hehe ja kan da være det derfor..vi sover også op til kl 9+ bare for at jeg skal nå og få lidt søvn når hun sover så sent..

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Muhmi skriver:

Tænder du lyset når du skifter hende?

Altså i vores soveværelse har vi en rød lavalampe der lyser hele natten, det røde lys gør at man ikke vågner helt og har nemmere ved at falde i søvn bagefter

nej tænder lys på min mobil ..vi har halogen lamper på toilettet som kan vågne en død

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.