hvor længe sov jeres amme baby af gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
24 svar
7 synes godt om
13. juni 2013

1990h

Ida er syv uger og syntes jeg hører og læser om mange babyer (også yngre) som godt kan tage 5-6 timer i streg om natten forså at vågne og spise.

ida tager aller aller max 3.5..oftes kun 3?..bliver misundeeeliiiiiig

kan det være fordi hun sover ved siden af mig?lugter mad? hun sover sjælent i sin lift da hun vågner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Svenne

Min søn er 9 uger.
Han sover næsten alle aftener fra mellem 20-21 til mellem 1 og 2. (Han spiser nærmest i søvne og sover derefter videre)
Derefter vågner han igen mellem 4 og 5 for at spise (igen i søvne) og så vågner han kl. 6.15

Men han sover nu også for det meste i sengen hos os....

Anmeld

13. juni 2013

DitteFisk

Min eksemplariske lille dame på 10 uger sover mellem 6 og 7 timer det første stykke på natten, og hun er ammebarn. Det er så forskelligt

Nå ja og hun bliver lagt til at sove mellem 20 og 21 i sin egen seng. Kommer over i vores senh og bliver der når hun vågner mellem 3 og 4 og spiser så igen ved 5tiden og vågner så først når storebror vågner ved 7tiden.

Anmeld

13. juni 2013

1990h

DitteFisk skriver:

Min eksemplariske lille dame på 10 uger sover mellem 6 og 7 timer det første stykke på natten, og hun er ammebarn. Det er så forskelligt

heeeldige kartoffel.

Anmeld

13. juni 2013

Aagaard

1990h skriver:

Ida er syv uger og syntes jeg hører og læser om mange babyer (også yngre) som godt kan tage 5-6 timer i streg om natten forså at vågne og spise.

kan det være fordi hun sover ved siden af mig?lugter mad? hun sover sjælent i sin lift da hun vågner..

Milja sov omkring de 3 timer. Hun blev ammet omkring kl 21, 00, 3.30-4 og kl 6 og igen omkring 9 da hun var 2-3 måneder. Det tror jeg er meget normalt..

Anmeld

13. juni 2013

1990h

Svenne skriver:

Min søn er 9 uger.
Han sover næsten alle aftener fra mellem 20-21 til mellem 1 og 2. (Han spiser nærmest i søvne og sover derefter videre)
Derefter vågner han igen mellem 4 og 5 for at spise (igen i søvne) og så vågner han kl. 6.15

Men han sover nu også for det meste i sengen hos os....

det altså flot.

vores pige sover for alvor først imellem kl. 22-01. .og skal oftes vugges ... i går sov hun fra 22-01. 3 timer og sku spise..sov videre og vågnede kl. 3 og skulle skide..hver nat skal hun skide og det tager en krig at få hende til at sove igen

Anmeld

13. juni 2013

1990h

Aagaard skriver:

Milja sov omkring de 3 timer. Hun blev ammet omkring kl 21, 00, 3.30-4 og kl 6 og igen omkring 9 da hun var 2-3 måneder. Det tror jeg er meget normalt..

Ja, det er sikkert meget normalt, det tror jeg også

Anmeld

13. juni 2013

DitteFisk

1990h skriver:

heeeldige kartoffel.

Fik lige tilføjet lidt

Ja, vi skal ikke klage over søvn

Anmeld

13. juni 2013

Svenne

1990h skriver:

det altså flot.

vores pige sover for alvor først imellem kl. 22-01. .og skal oftes vugges ... i går sov hun fra 22-01. 3 timer og sku spise..sov videre og vågnede kl. 3 og skulle skide..hver nat skal hun skide og det tager en krig at få hende til at sove igen

Det gør min søn heldigvis ikke længere. Det er altså rart at slippe for! For det kan ikke undgå de bliver lidt ekstra vågne af det.
Jeg tror snart, det ændrer sig, så hun ikke gør det længere.

Vi plejer sådan set også vugge vores i søvn enten i barnevognen eller liften - og det kan godt tage noget tid. Men han sover altid før 21.

Men i aften lagde jeg ham bare i liften kl. 19 ca., fordi jeg lige skulle ordne et eller andet - og da jeg kom ind igen sov han! Så nu tænker jeg, om vi rent faktisk holder ham vågen ved hele tiden at forsøge at få ham til at sove.
Nu skal det hvert fald forsøges at lade ham falde i søvn selv!

Anmeld

13. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

isaak sover som regel MAX 1 time

dog tog han lige 3,5 time i nat håber det samme sker i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.