Jeg holdte med at ryge da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Charliepar skriver:

Rigtig dårligt råd, når du i forvejen ikke har meget overskud, men hvad med bogen "endelig ikkeryger for kvinder"?

Hvis man er åben og kan omlægge sine tanker efter bogens principper, så er rygestop - og at holde det - så let

Jeg magter overhovedet ikke at læse en bog, er også studerende på universitetet, så min hang til bøger bliver stillet li rigelig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Aagaard

Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det kan være svært - men for mig ville det være nok at tænke på at når jeg ryger en smøg tager røgen iltens plads i blodet, blodet er det eneste der giver baby ilt, at ligge der og svømme rundt og lige pludselig mangle ilt, uden mulighed for at "komme op og trække vejret" - det svare til at du skulle nøjes med at trække vejret gennem et sugerør uden mulighed for også at trække luft ind gennem næsen i alle de minutter du ryger. Jeg kan helt få kuldegysninger af den klamme tanke. 
Håber du klare den, uden smøgen (PS du er SEJ hvis du gør - men syntes at din mand er lidt små-tarvelig at han ikke også er holdt, det gør det jo altså ikke lettere for dig)

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det kan være svært - men for mig ville det være nok at tænke på at når jeg ryger en smøg tager røgen iltens plads i blodet, blodet er det eneste der giver baby ilt, at ligge der og svømme rundt og lige pludselig mangle ilt, uden mulighed for at "komme op og trække vejret" - det svare til at du skulle nøjes med at trække vejret gennem et sugerør uden mulighed for også at trække luft ind gennem næsen i alle de minutter du ryger. Jeg kan helt få kuldegysninger af den klamme tanke. 
Håber du klare den, uden smøgen (PS du er SEJ hvis du gør - men syntes at din mand er lidt små-tarvelig at han ikke også er holdt, det gør det jo altså ikke lettere for dig)

Jeg tror også stadig der er langt fra "tanke til handling", jeg har aldrig røget under graviditeter, men er ALTID faldet i bagefter

Gud hvor gad jeg godt gå tilbage og aldrig være begyndt

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

vi begyndte på PB, jeg er nu halvvejs i graviditeten og har ingen overskud, det eneste jeg tænker på er en smøg, jeg har ingen lunte overfor mine andre børn og jeg hakker konstant på min mand

Det eneste jeg tænker på, er en smøg!!! (Har ikke røget...... endnu!) (Og det gør det jo ik bedre, at man har en storrygende mand)

Hvor er det træls, belastende og slet ikke sjovt. Jeg kan slet ikke nyde denne her graviditet eller mine andre unger

Råd modtages med kyshånd!

så må manden sørme være solidarisk og enten stoppe eller skære ned og kun ryge når du er ude af syne. han kunne evt dampe i stedet. håber du kan holde stoppet

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

så må manden sørme være solidarisk og enten stoppe eller skære ned og kun ryge når du er ude af syne. han kunne evt dampe i stedet. håber du kan holde stoppet

Det bliver han aldrig, men han ryger også kun udenfor, og der går jeg jo ikke med, men jeg ved jo udmærket hvad han laver og det SKAL jeg bare

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det bliver han aldrig, men han ryger også kun udenfor, og der går jeg jo ikke med, men jeg ved jo udmærket hvad han laver og det SKAL jeg bare

var selv i samme situation - så svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.