Jeg holdte med at ryge da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
15 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2013

Anonym trådstarter

vi begyndte på PB, jeg er nu halvvejs i graviditeten og har ingen overskud, det eneste jeg tænker på er en smøg, jeg har ingen lunte overfor mine andre børn og jeg hakker konstant på min mand

Det eneste jeg tænker på, er en smøg!!! (Har ikke røget...... endnu!) (Og det gør det jo ik bedre, at man har en storrygende mand)

Hvor er det træls, belastende og slet ikke sjovt. Jeg kan slet ikke nyde denne her graviditet eller mine andre unger

Råd modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Millea

Der er jo mange delte meninger og teorier omkring det med smøgerne i graviditeten.. 

Det er jo heller ikke godt at stresse.. Så siger nogle JM'er jo at det er bedre at ryge en smøg.. 

Kan godt forstå dit dilemma.. Den er svær!!

Anmeld

13. juni 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

vi begyndte på PB, jeg er nu halvvejs i graviditeten og har ingen overskud, det eneste jeg tænker på er en smøg, jeg har ingen lunte overfor mine andre børn og jeg hakker konstant på min mand

Det eneste jeg tænker på, er en smøg!!! (Har ikke røget...... endnu!) (Og det gør det jo ik bedre, at man har en storrygende mand)

Hvor er det træls, belastende og slet ikke sjovt. Jeg kan slet ikke nyde denne her graviditet eller mine andre unger

Gud hvor jeg dog godt kender det!! 

Jeg kunne godt li at ryge.. Men vil ALDRIG ryge under en graviditet. 

Så jeg sørgede for masser af lækker frugt.

tyggegummi i stor stil.

tænke på hvor usundt det er.

trække mig lidt væk fra dem der røg.

lidt slik.

Sådan nogle ting holdte mig røgfri 

Anmeld

13. juni 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Helt ærligt?!?!

Så ryg en smøg. Det er slet ikke sundt for hverken dig, dit og din mands forhold, eller jeres børn at du har det sådan.

Får nok hug for dette svar, men sådan er det jo bare.

Jeg selv stoppede med at ryge den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid med vores ældste. Har nu været røgfri i 3 år og 1 måned, men tænker stadig på smøger i ny og næ.

Eneste alternativ for at du kan få det bedre er at din mand støtter dig og også stopper med at ryge. 

Anmeld

13. juni 2013

Mor1012

Anonym skriver:

hejsa trøster dig med at fortælle stille

Jeg røg under første graviditet 10 om dagen ca , stoppede sjovt nok da jeg fik veer og var røgfri 2 år

begyndte så igen da barn nr 2 blev født

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

Hvad med de der er smøger de fåes også med smag og uden nikotin, og måske stor appelering til din mand om at være til hjælp, og finde kompromis i begge kan leve med feks begge får en e smøg

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Gud hvor jeg dog godt kender det!! 

Jeg kunne godt li at ryge.. Men vil ALDRIG ryge under en graviditet. 

Så jeg sørgede for masser af lækker frugt.

tyggegummi i stor stil.

tænke på hvor usundt det er.

trække mig lidt væk fra dem der røg.

lidt slik.

Sådan nogle ting holdte mig røgfri 

Jep, jeg elskede også at ryge, og forbandt det med noget afslappende, uh der var ikke noget bedre end at sidde på trappen med et kold glas vand og en smøg

Har dog heller ikke røget endnu, men gud hvor er det svært og underligt det først rammer mig nu?! Er i uge 23

Også bare det min mand er storryger og han dufter af smøger (ja, elsker sågar også lugten) han ryger dog kun udenfor, men det hænger jo i ham alligevel

Tyggegummi er blevet gnasket grænseløst og generelt bare mad

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvad med de der er smøger de fåes også med smag og uden nikotin, og måske stor appelering til din mand om at være til hjælp, og finde kompromis i begge kan leve med feks begge får en e smøg

men er der så ikke alt muligt andet skadeligt i istedet for nikotinen?

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

men er der så ikke alt muligt andet skadeligt i istedet for nikotinen?

Nej, der er kun nikotin i, hvis man vælger den med nikotin, det eneste der er, er at det er vanddampe

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Rigtig dårligt råd, når du i forvejen ikke har meget overskud, men hvad med bogen "endelig ikkeryger for kvinder"?

Hvis man er åben og kan omlægge sine tanker efter bogens principper, så er rygestop - og at holde det - så let

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.