Sygesikring Danmark, er det godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Tranebaer

Ja, det kan godt betale sig! Der er tilskud til medicin, tandlæge, briller, fysioterapi og alt muligt andet, man kan få brug for - og får brug for.

Min onkel fik epislepsi som 5-årig, og var dengang dækket af sine forældres forsikring. Men de fik ikke lige overført ham til sin egen forsikring, da han flyttede hjemmefra, og nu kan han aldrig blive medlem, men bruger tusindvis af kroner på medicin som han skal tage hver dag resten af livet. Det er bare SÅ surt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Ayasmor

Nej desværre.. Men hvor ville jeg dog gerne. Desværre kan jeg dog ikke blive optaget hos dem grundet en kronisk sygdom. Havde jeg været snu og meldt mig ind for længe siden, ja så havde jeg sparet en hulans masse penge på medicin, som nu koster kassen

Anmeld

13. juni 2013

PernilleogLouis

ja er medlem og er rigtig glad for det - fik diabetes for 1,5 år siden og de betaler 50 procent af min insulin

Anmeld

13. juni 2013

TweenStar.dk

Alt efter hvad ens behov er, så kan det måske betale sig. For os kan det slet ikke betale sig at være medlem, men derfor kan det jo sagtens være at det kan betale sig for dig. Jeg står dog som hvilende medlem, i tilfælde af at jeg en dag får brug for dem.

Jeg mener som de andre også skriver, at du skal være medlem i et år inden du kan få tilskud.

Held og lykke hos tandlægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.