Der røg min bundprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

st

jeg skal da lige love for, at jeg har lukket vand ud de sidste 2 timer. Jeg har været fuldstændig færdig over Jacksons mindehøjtidelighed. Og jeg føler mig helt akavet over at sidde og tude over en vild fremmed mands død. Jeg har aldrig været den store Jackson fan, men jeg har nydt hans musik gennem årene, og jeg har været imponeret over hans optræden, hans musiske evner, hans gå-på-mod, hans overlevelsesevne til trods for verdens pres på ham og hans måde at leve på.

Jeg tænker, der ligger en masse historie og facts, som vi aldrig får kendskab til. Men om han fik operationer for at blive hvid, om han misbrugte de små drenge, om han har levet et sindsygt liv, om han har haft en meget uheldig barndom og være udsat for alverdens grufuldheder, om han har en falsk personlighed eller om han har lavet en masse lort. Det er jeg egentlig ligeglad med. Jeg er imponeret over manden, og jeg beundrer ham og hans livsværk. Jeg tænker stadigvæk at det er underligt, at sidde og græde over en så fremmed mands død, men han har rørt noget i mig kan jeg mærke. Han har ofret få øjeblkke af sit eget liv for at glæde andre, og han har brugt tid blandt verdens syge børn på hospitalerne. For mig betyder det mere end alle de grusomme historier der er om ham. Han har forandret livet og hverdagen for mange børn og unger verden over, og det tænker jeg er værd at tage hatten af for og hylde ham som den sande kunstner han var.

Hmm..... ja det var noget af en tale herfra. Men stakkels mand. Jeg håber, som de også sagde i tv, at han får fred for alle de rygter og historier nu.

Her skulle have været et lille engle-ikon :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Heidi.

Ja,... Puhha.. Jeg var godt nok ret så rørt, gennem det meste af det show.. Men nu er jeg osse ret så let til tårer.. Men det kammede da totalt over til sidst da hans datter skulle tale.. Er du gal jeg skulle virkelig behærske mig selv for ikke at bryde ud i krampegråd...
Syntes det er stort at han bliver hyldet på den måde, for han har virkelig præsteret meget, som ingen andre kommer til.. Jeg ved godt der er mange der ikke kunne snuppe ham.. Jeg kendte jo ikke manden.. Men hans musik den var jeg vild med... mange syntes han var en freak, og så videre, men kan man mon være helt normal når man levet sådan et liv i næsten 46 år..

RIP MJ..

Anmeld

8. juli 2009

3rollinger

Jeg har det ligesom jer, at jeg altid har nydt hans musik.

Og jeg sad ogsaa og kneb en taare foran fjernsynet. Men selvom jeg er enig i alt det st skriver, saa tror jeg nu ikke at det er fordi Michael Jacksom som saadan, er doed at taaren faldt. Jeg har ihvertfald ikke graedt i den sidste uge siden han doede. Men jeg blvier bare roert over at se alle dem i hans liv vaere kede af det. Nu saa jeg ikke slutningen, men Brooke Shields tale synes jeg godt nok var det mest roerende af det jeg saa.

Men efter det Heidi sagde, maa jeg finde scenen med MJs datter. Lidt nysgerrig er jeg vel.

Jeg er helt sikkert en af dem der nu skal have hans samlede vaerker paa CD

Anmeld

8. juli 2009

st

Hej st.

Jeg tror også det handler om påvirkningen efter sådan en seance. For jeg ahr heller ikke grædt siden han døde, men stemningen i går greb stemningen mig bare. Jeg har aldrig været god til begravelser, men er fortsat overreasket over min rektion i går. Jeppe fattede ikke noget, men sagde bare Nårh hvor er du sød. Så lidt medfølelse var der dog fra ham..

Vi har også fundet de gamle cd´er frem igen, sørgeligt at det først sker efter manden er død.

st

Anmeld

8. juli 2009

Stumpen

Jeg så desværre ikke rigtig cermonien... Men har stor respekt for manden og det han har gjort for musikken og mange børn rundt om i verden.. Om de ting er sande som der skrives om i en tråd på OEF og de ting st trækker frem er jeg også bedøvende ligeglad med.. Jeg tror desværre mere at MJ var et let offer, fordi han var en speciel person...

For dælan da, vi kom til at smile lidt over ramaskriget der var dengang han stod med en af ungerne ud over det der rækværk/balkon og intet faktisk skete med barnet....... Vi gjorde faktisk noget lignende for et par år siden.. Karsten gik med en indkøbsvogn udenfor A-z og Mathilde stod op og holdte ved ude i enden -pludselig kører Karsten i en kant, så tøzen falder faktisk ud og hvis ikke jeg havde gået foran og set det/at hun faldt, og grebet hende, så havde hun landet med snotten nede i asfalten..... Puha, vi havde det skidt bagefter -men selv "alm" mennesker kan lave tåbelige ting, der kan forarge...

Anja -der så datterens afsked i nyhederne og måtte beherske sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.