I som har vugget jeres barn i søvn ,har brugfor jeres hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Merii skriver:

Hej i skønne Mødre

Jeg har altid vugget min søn i søvn om dagen i barnevognen og til natten har jeg ammet ham i søvn og nu vil han ikke ammes i søvn, Han har problemer med at falde i søvn af sig selv og derfor tager det langtid dvs. han bliver puttet kl. 20 og det ender med at han sover først kl. 22-23, jeg har et par gange vugget ham med en pudde på min ben og der faldt han i søvn med det samme og det er ved kl. 20.

Spørgsmålet er så at om i synes jeg skal vugge ham i søvn, jeg har ikke gjort det fordi jeg ikke vil have han vender sig til det men alligevel får han ikke så meget søvn hvis jeg ikke vugger ham.?

Hvornår holdte i op med at vugge jeres barn dag/aften (alder) og var det nemt at holde op?

sådan var det også med min dreng. Jeg vuggede ham i søvne. Jeg kan ikke huske hvornår det stoppede men tror kun det varede i et par måneder. Ligesom vi altid har gået en tur med  eller vugget ham i barnevognen. Det gik også over af sig selv.

Han begyndte at gå og brugte en masse energi. Han var så træt at vi bare kunne ligge ham i barnevognen og så sov han. Ligeledes med at putte ham til natten. Han bliver lagt i seng, der bliver sunget en sang, sagt godnat og så er det det. Så falder han selv i søvn på et tidspunkt.

Jeg tror er vuggestuen også havde en stor rolle i dette. Både fordi de ikke vugger børn i søvne, men også fordi han bliver træt på en anden måde. Masser af indtryk og børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.