Hvordan opbevarer i legetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

helle85

Nessie skriver:

Vi har en hvid "reol" fra IKEA, med plastkasser i forskellige farver i.

Der er Lego i en, togbane i en anden, biler i en tredje osv.

Fungerer fint, det er sådan set kun faren der ikke har fattet systemet, og bare kaster det hele ind på værelset i én stor pærevællng 

sådan er det også her, nå jeg hjælper børnen med at rydde op så er det
lagt i hver deres kasse, men nå far hjælper dem så er alle kasserne blandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

helle85

Svenne skriver:

Jeg er stor fan af Rice kurve!

Ud over at de er rigtig flotte, så er de helt perfekte til opbevaring af legetøj, da børnene selv kan slæbe dem med rundt, hvilket er dejligt, når de skal bygge med lego eller brio i stuen

jeg syntes også de er rigtig fede men de er så også lidt dyre

ved du om de er meget holdbare?
jeg har en dreng der er ret voldsom ved tingen/kasserne ind imellem. plastik kasserne hælder han tingene ud af, og stiller sig op på så de holder ikke i længden, så har vi nogen plast flet kurve de holder lidt bedre,(da han ikke kan så på dem på same måde) men de er blevet skæve og noget af det flettet er ved at gå op.

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

helle85 skriver:

sådan er det også her, nå jeg hjælper børnen med at rydde op så er det
lagt i hver deres kasse, men nå far hjælper dem så er alle kasserne blandet

Er det ikke bare drøn-irriterende?

Og så svært er det s.. da ikke lige at lægge det ned i de rigtige kasser 

Anmeld

13. juni 2013

Svenne

helle85 skriver:

jeg syntes også de er rigtig fede men de er så også lidt dyre

ved du om de er meget holdbare?
jeg har en dreng der er ret voldsom ved tingen/kasserne ind imellem. plastik kasserne hælder han tingene ud af, og stiller sig op på så de holder ikke i længden, så har vi nogen plast flet kurve de holder lidt bedre,(da han ikke kan så på dem på same måde) men de er blevet skæve og noget af det flettet er ved at gå op.

Ja, de er ret dyre!

Hmm, det ved jeg faktisk ikke. Altså umiddelbart virker de meget holdbare. Men min søn er ikke voldsom - og han har vidst aldrig prøvet hverken at stille sig på dem eller sidde i de store.. Så det ved jeg ikke, om de kan holde til. Men de er ret kraftige!

Anmeld

13. juni 2013

helle85

Nessie skriver:

Er det ikke bare drøn-irriterende?

Og så svært er det s.. da ikke lige at lægge det ned i de rigtige kasser 

jo det er det, for så tømmer børnen bare alle kasserne for at få tingene ud, og så så man alligevel og skal rydde det hele op

jeg tror nu ikke at det er fordi mændene ikke kan finde ud af det men mere fordi det bare er nemmest bare at lægge det hele i en kasse

Anmeld

14. juni 2013

Nessie

helle85 skriver:

jo det er det, for så tømmer børnen bare alle kasserne for at få tingene ud, og så så man alligevel og skal rydde det hele op

jeg tror nu ikke at det er fordi mændene ikke kan finde ud af det men mere fordi det bare er nemmest bare at lægge det hele i en kasse

Jeg tror de synes det er lidt skørt med system i kasserne.
Herhjemme mener min mand oså at alt bare kan komme ind på værelset, så kan Daniel selv rydde op.
Men det bliver altså hurtigt alt for uoverskueligt for en lille dreng, men det forstår han ikke 

Anmeld

15. juni 2013

BabyMus

Mussen2 skriver:

Eg kunne virkelig godt bruge en ide til hvordan i opbevarer legetøj....altså opdeler det så det er til at finde frem og rydde op igen. Jeg synes let der er en tendens til rodekasser med alt muligt blandet i.

Så alle gode råd søges. Min. Datterer 4 år, hvis det har betydning

Hvis nogen af jer bruger tekst/billeder på opbevaringskaasserbe, så gerne en ide til hvordan i har lavet det

Den børnehave jeg arbejder i, der har de også en masse kasser med hver sin legetøjskategori. Biler, My Little Pony, dinosaurer osv. Der er også et billede uden på, af det indhold af legetøj der er i kassen. Kan ikke huske om det også står på med bogstaver, det gør det muligvis. Vil sige at 80% af de ting der ligger i kasserne er det rigtige, selvom der godt kan ryge lidt ting ned som måske ikke lige er den ting der burde ligge i. Meeen nok også lidt svært at have 100% orden i sådanne kasser i en børnehave.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.