Hvordan opbevarer i legetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.176 visninger
16 svar
4 synes godt om
12. juni 2013

Mussen2

Eg kunne virkelig godt bruge en ide til hvordan i opbevarer legetøj....altså opdeler det så det er til at finde frem og rydde op igen. Jeg synes let der er en tendens til rodekasser med alt muligt blandet i.

Så alle gode råd søges. Min. Datterer 4 år, hvis det har betydning

Hvis nogen af jer bruger tekst/billeder på opbevaringskaasserbe, så gerne en ide til hvordan i har lavet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Min idé (når vi er kommet på plads og har fået sparet lidt op igen) er at få gå på jagt efter gennemsigtige plastikkasser og så det man kalder rumfordelere som de kan stå i..

Og så skal der med digikam tages nogle billeder af hvad der er inden i eller også skal det skrives med store bogstaver på den front der er ud mod rummet når den står i rumfordeleren....

Så skal der låg på alle kasserne og så hedder det alt efter alder x antal kasser der kan være åbne på samme tid med legetøj

Men vores søn synes indtil videre også stadig det er sjovt at rydde op så håber det holder ved og vi nemmere kan holde lidt orden på hans ting og værelse han er lige nu 1 år og 21 mdr

Anmeld

12. juni 2013

DitteFisk

Min søn har 5 kasser (plast kasser fra IKEA)

En bil-kasse, en våben-kasse, en aktionsfigur-kasse, en lego-kasse og en rodekasse til lidt større ting uden kategori og en hylde med lidt sager på også. Havnede godt hvad der skal i de forskellige kasser uden det står derpå (han er 5)

Anmeld

12. juni 2013

lycly

Min datter har ikke sit eget værelse lige nu, så lige pt er alt hendes legetøj i kurve på gulvet i stuen. Men når hun og lillebror engang får ejet værelse er min ide at de får en reol til bøger, puslespil, perler osv, evt lagt i nogle hvide fletkurve. Og så en kommode med fx 1 skuffe til dukker og dukketøj, 1 skuffe til togbane osv

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Vi bruger trofast serien fra IKEA, nu er de stadig så små det meste er rodekassens, men har kasser til desideret LEGO, brio togbanen og lignende, så det er opdelt og nemt at gå til resten roder bare

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Vi har en hvid "reol" fra IKEA, med plastkasser i forskellige farver i.

Der er Lego i en, togbane i en anden, biler i en tredje osv.

Fungerer fint, det er sådan set kun faren der ikke har fattet systemet, og bare kaster det hele ind på værelset i én stor pærevællng 

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

Jeg har så mange gode hensigter med kasser, systemer osv. Men min dreng på snart 3 er ikke fan! Han rider ALT sammen... hele tiden SUK! Sådan er det bare *S*

Anmeld

13. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vi har en rumdeler fra IKEA hvor de 6 nederste rum har kasser fra Biva med legetøj i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2013

Bshizzle

Vi har 2 store kasser med legetøj og bøger i stuen (kan jo ikke undgås børnene vil lege i stuen hvor vi er) 

den store dreng har 3 rumdeler på sit værelse med alt legetøj del op I kasser. 

F.eks Biler i den ene, dyr i en anden, små rod i den tredje.. mm. 

Og ved siden af en stor blå balje/spand fyyyyyuuldt med små lego, da han altid bygger på hans værelse med dem. (Og de fylder nok 3 kasser) 

billedet er fra stuen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2013

Svenne

Jeg er stor fan af Rice kurve!

Ud over at de er rigtig flotte, så er de helt perfekte til opbevaring af legetøj, da børnene selv kan slæbe dem med rundt, hvilket er dejligt, når de skal bygge med lego eller brio i stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.