Trist og fortvivlet grundet biomor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2013

charlottekri

Nihell skriver:

Kommer med et lille hurtigt input. Når der er 7/7 ordning synes jeg personligt det er mest fair at alle udgifter bliver splittet så i betaler halvdelen. Det er jo også hans barn, så jeg kan ikke se hvorfor hun skal betale mere end jer.

Jeg står selv og har en 7/7 ordning med min eks, og han betaler hverken daginstitution eller børnebidrag. Han betaler ligesom jer tøj, mad, legetøj og hvad han ellers har til ham. Jeg står for overtøj, sko og daginstitution (selvfølgelig også alt herhjemme).

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i har været med til at vælge, om hun skal gå på privat skole, eller om der er en helt speciel årsag til, at hun skal gå på privat skole. Hvis der ikke er det og I ikke har været med i beslutningen, så synes jeg ikke man bare kan trække det ned over hovedet på jer, at nu skal i også betale for det.

Jeg synes det er meget forkert og rigtig dårligt af hende, at hun får sin datter til at ringe til far og bede om penge. Synes det er synd at hun skal blandes ind i det på den måde. Moren skal samtidig behandle dig ordentligt og være er forbillede for hendes datter, hvilket jeg ikke synes hun lader til at være. Jeg synes bestemt ikke hendes opførsel overfor dig er i ordent, samt den måde hun "bruger" hendes datter på.

Lidt blandet fra mig :-) og lille blev det vist ikke :-)

Bare lige lidt opklarende Info
Far betaler SFO til 1400 og mor betaler skole til 900 kr. Samtidig modtager hun alle børnepenge. Synes ærlig talt ikke at hun har noget at brokke sig over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
charlottekri skriver:

Bare lige lidt opklarende Info
Far betaler SFO til 1400 og mor betaler skole til 900 kr. Samtidig modtager hun alle børnepenge. Synes ærlig talt ikke at hun har noget at brokke sig over

Altså hvis det er sandt at mor ikke har behov for SFO så er det vel også okay at der er far der må stå for den regning?

Anmeld

30. november 2013

charlottekri

mor:) skriver:

Altså hvis det er sandt at mor ikke har behov for SFO så er det vel også okay at der er far der må stå for den regning?

Så langt kan vi godt være enige, men når hun nu sender barnet i SFO i hendes uger også, så synes jeg da også at hun burde være med til at betale det på lige fod som far... Men det gør hun ikke og derfor synes jeg ikke at hun skal forlange at far også betaler halvdelen af skolen.... Og så burde hin da i øvrigt også aflevere halvdelen af børnepengene, hvis det skulle deles helt ligeligt op! Så synes stadig ikke at hun har noget at brokke sig over

Anmeld

30. november 2013

charlottekri skriver:

Så langt kan vi godt være enige, men når hun nu sender barnet i SFO i hendes uger også, så synes jeg da også at hun burde være med til at betale det på lige fod som far... Men det gør hun ikke og derfor synes jeg ikke at hun skal forlange at far også betaler halvdelen af skolen.... Og så burde hin da i øvrigt også aflevere halvdelen af børnepengene, hvis det skulle deles helt ligeligt op! Så synes stadig ikke at hun har noget at brokke sig over

Okay hvis hun benytter sig af den så synes jeg klart også at hun skal betale. Jeg troede bare at hun kun kom i SFO de uger far har hende.

Anmeld

30. november 2013

charlottekri

Okay hvis hun benytter sig af den så synes jeg klart også at hun skal betale. Jeg troede bare at hun kun kom i SFO de uger far har hende.

Ts skrev at hun udnyttede at det var betalt og derfor sendte hende derhen i hendes uger også.
Synes det hele lugter af jalousi og hævngerrighed...

Anmeld

30. november 2013

charlottekri skriver:

Ts skrev at hun udnyttede at det var betalt og derfor sendte hende derhen i hendes uger også.
Synes det hele lugter af jalousi og hævngerrighed...

Hov det fik jeg slet ikke med. Ja det er jo virkelig fjollet. Og stakkels pige. Hun bliver da vidst brugt i den her magtkamp moren har gang i

Anmeld

30. november 2013

charlottekri

Hov det fik jeg slet ikke med. Ja det er jo virkelig fjollet. Og stakkels pige. Hun bliver da vidst brugt i den her magtkamp moren har gang i

Ja det er simpelthen ufatteligt at man ikke kan se ud over sin egen næse når der er børn involveret

Anmeld

30. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Gad vide hvad hun forlanger næste år når pigen ikke skal i SFO mere.

Anmeld

30. november 2013

SjeBets

Jeg ville tage i amtet og få fastsat en aftale om hvem der gør hvad og få dem til at nedskrive det. Synes bare ofte jeg hører om problemer med de der 7/7 ordninger sjovt nok flest økonomiske problemer. Kunne være rart hvis at amt og stat kunne lave nogle retningslinjer for forældre der kører disse ordninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.