Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chili skriver: Det er altså også rarest... Tro mig, du har andet i hovedet når veerne først starter Mine kom bare, bum! 2 min imellem og sådan fortsatte de ellers bare.. Der var ikke meget pause til at tænke
Det er altså også rarest... Tro mig, du har andet i hovedet når veerne først starter Mine kom bare, bum! 2 min imellem og sådan fortsatte de ellers bare.. Der var ikke meget pause til at tænke
Det var også lige på og hårdt. Havde du ikke tegn på noget før dine veer kom med så kort interval?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malle23 skriver: Hvor langt var i henne da i pakkede tasken til sygehuset? Malle
Hvor langt var i henne da i pakkede tasken til sygehuset?
Malle
CarinaSB skriver: Pakkede den imens jeg havde veer .. Så 12 timer før jeg fødte
Pakkede den imens jeg havde veer .. Så 12 timer før jeg fødte
Det er så det jeg gerne vil undgå var det et bevidst valg ikke at pakke den før der var optræk til fødsel?
MiichellaMalou skriver: Tror tasken bliver pakket her omkring 35+ 36+ da min mormor moster og mor har født den første omkring 37+ så vil også være på den sikre side.
Tror tasken bliver pakket her omkring 35+ 36+ da min mormor moster og mor har født den første omkring 37+ så vil også være på den sikre side.
Har også besluttet at pakke 35+ Så er man da på den sikre side, og skal ikke stresse over det, når først fødslen går i gang
mor09&13! skriver: hehe jeg er 39+4 og tasken er slet ikk fremme
hehe jeg er 39+4 og tasken er slet ikk fremme
ejjjjj så må du snart i gang å
malle23 skriver: Har også besluttet at pakke 35+ Så er man da på den sikre side, og skal ikke stresse over det, når først fødslen går i gang
malle23 skriver: Det var også lige på og hårdt. Havde du ikke tegn på noget før dine veer kom med så kort interval?
Chili skriver: Nej, det var om natten så jeg sov Også gjorde det bare ondt! Vandet gik ingen gang, det tog de da jeg var 7 cm åben
Nej, det var om natten så jeg sov Også gjorde det bare ondt! Vandet gik ingen gang, det tog de da jeg var 7 cm åben
Okay troede egentlig at de tog vandet før man var så langt i fødselsforløbet. Godt at blive klogere
malle23 skriver: Okay troede egentlig at de tog vandet før man var så langt i fødselsforløbet. Godt at blive klogere
malle23 skriver: Det er så det jeg gerne vil undgå var det et bevidst valg ikke at pakke den før der var optræk til fødsel?
Jeg havde den der med .. jeg føder nok 14 dage over så ingen hast Men gik kun 1 dag over .. :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128